اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2579
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

رحیمی‌زاده: آنالیز خوبی از آلمان و عربستان داریم/ بازیکنانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند

گفت‌و‌گو

شنبه, 14 مرداد 1402 21:54

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لسگیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.

رحیمی‌زاده: آنالیز خوبی از آلمان و عربستان داریم/ بازیکنانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پس از بازی با بروندی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: بروندی شاید از لحاظ تاکتیکی ضعیف بود اما از نظر بدنی بسیار قوی ظاهر شدند. امروز به ۴ بازیکن استراحت دادم تا سایر بازیکنان بتوانند در زمین بازی کنند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد باید با آلمان و عربستان بازي کنیم که به مراتب بازی های سخت تری است و امیدوارم هر دو این بازی را ببریم و به جمع ۸ تیم برتر برسیم.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: آنالیز خوبی از بازی های آلمان و عربستان داشتیم و امیدوارم با درخشش بازیکنانم این دو بازی را نیز ببریم زیرا بازیکنانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط