اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2597
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

رحیمی زاده: آلمان تیم‌ منسجم و‌ قدرتمندی بود/ بازی دشوار اما تجربه خوبی برای بازیکنانم بود

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 18 مرداد 1402 00:18

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقات قهرمانی جهان را آوردگاهی بزرگ برای کسب تجربه بازیکنان دانست.

رحیمی زاده: آلمان تیم‌ منسجم و‌ قدرتمندی بود/ بازی دشوار اما تجربه خوبی برای بازیکنانم بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پس از دیدار با آلمان در یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: بازی سخت و دشواری مقابل آلمان داشتیم. آلمان مهد هندبال هست اما تلاش کردیم بازي خوبی ارائه بدهیم.

وی افزود: در این بازی تلاش کردیم خوب ظاهر شویم و حتی در نیمه دوم اختلاف را به ۳ گل رساندیم و حتی می توانستیم اختلاف را باز هم کمتر کنیم اما آلمان تیمی منسجم و محکم بود و خیلی فشار آورد.

رحیمی‌زاده اضافه کرد: علاوه بر این امروز روز خوب تعدای از بازیکنانم نبود و می شود گفت با نصفی از تیم مقابل آلمان بازی کردیم. من امیدوارم این آوردگاه جهانی برای تمام بازیکنانم یک تجربه بزرگ باشد تا در میدان های بزرگ دیگر بهتر ظاهر شوند.

وی در پایان نیز گفت: بازی بعدی ما مقابل برزیل است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم مقابل آلمان شکست خورد و باید در مرحله بعدي به مصاف برزیل برود.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط