اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 73
لیگ سی و چهارم؛

رجبی: اولین بازی در تورنمنت سخت ترین است/ عملکرد بازیکنانم در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز خواهد بود

مسابقات

شنبه, 23 مرداد 1400 14:41

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پیش بینی کرد عملکرد بازیکنانش در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز تیمش برابر سپاهان نوین خواهد بود.

رجبی: اولین بازی در تورنمنت سخت ترین است/ عملکرد بازیکنانم در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز خواهد بود بزرگنمایی

IRIHF:

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پیش بینی کرد عملکرد بازیکنانش در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز تیمش برابر سپاهان نوین خواهد بود. 

محمدرضا رجبی، سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی امروز تیمش برابر سپاهان نوین گفت: بازی در نیمه اول پایاپای پیش رفت در صورتی که می توانستیم نتیجه بهتری حداقل در نیمه اول بگیریم.  

وی افزود: شرایط در هر دو نیمه به گونه ای پیش رفت که هم ما و هم سپاهان نوین نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم البته این امر قابل پیش بینی بود چون بازیکنان مدتی است از فضای مسابقه دور بودند. 

رجبی ادامه داد: قائدتا اولین بازی در تورنمنت سخت ترین بازی هر تیم است اما خداروشکر تلاش کردیم و بازیکنان دستورالعمل کادرفنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم به پیروزی برسیم. به تیم سپاهان هم تبریک می گویم که خوب بازی کردند، جنگیدند و بازی خوبی را امروز ارائه دادند. 

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اضافه کرد: من فکر می کنم شرایط هم تیم ما و هم سایر تیم ها بازی به بازی بهتر می شود و عملکرد بازیکنانم در بازی بعدی بهتر از نمایش امروز خواهد بود. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط