اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3432
هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا _ اردن ۲۰۲۴؛

ربانی کیا: مسئولیت باخت به عربستان را قبول می‌کنیم/ شرایط سختی که در سالن حکفرما بود را تا به حال در هندبال ندیده بودم

آقایان گفت‌و‌گو

جمعه, 29 تیر 1403 22:29

مربی تیم ملی هندبال جوانان ایران پس از بازی با عربستان گفت: مسئولیت باخت به عربستان را قبول می‌کنیم ولی شرایط سختی که در سالن حکفرما بود را تا به حال در هندبال ندیده بودم.

ربانی کیا: مسئولیت باخت به  عربستان را قبول می‌کنیم/ شرایط سختی که در سالن حکفرما بود را تا به حال در هندبال ندیده بودم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید ربانی کیا، مربی تیم ملی هندبال جوانان ایران بعد از شکست مقابل عربستان در یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا گفت: مسئولیت باخت به عربستان را قبول می‌کنیم و دستمان بالا است. کادرفنی مسئول شکست  است اما هنوز هیچ‌چیزی تمام نشده است.  ولی زمانی که ما یک گل جلو‌ بودیم بازی را ۱۲ دقیقه نگه داشتند و گفتند که تماشاچیان عربستان طبل و دهل و دمام دارند و سروصداهای عجیبی ایجاد می‌کنند. ما با تشويق و‌ سر و صدا مشکل نداریم  اما سوال من این است چرا ۱۲ دقیقه زمان را نگه داشتند و بازیکنان ما را سرد کردند اما باز بعد از این ۱۲ دقیقه همین رویه ادامه پیدا کرد؟ اگر به خاطر این سروصدا که بازیکنان سوت داور را نمی‌توانستند بشنوند، بازی متوقف شد چرا همه اینها دوباره ادامه داشت؟

وی ادامه داد: این درست نیست. بازی برد و باخت دارد. هر چند روز بد بازیکنانمان بود و چندین موقیعت تک به تک را خراب کردیم ولی هنوز بازی ژاپن هست و امیدواریم با شکست ژاپن به عنوان سرگروه صعود کنیم. ما تمام تلاش و با تمام وجود این کار را انجام می‌دهيم.


وی ادامه داد: ۳۰ سال هست در ورزش هستم ولی تا حالا از این سروصداها نشنیدم حتی در فوتبال چه برسد به هندبال. ادواتی را وارد سالن کردند که تا چند کیلومتر خارج از سالن بعزی هم صداهای آن وجود داشت. شرایط وحشتناک و غیرطبیعی بود.

ربانی کیا اضافه کرد: صحنه آخر هم که داور می‌بایست یک پنالتی صد درصد برای ما می‌گرفت که نگرفت.


مربی تیم ملی در ادامه گفت: قول می‌دهيم با  نهایت توان با ژاپن بازی کنیم. اگر پر اشتباه نبودیم عربستان را با اختلاف میتوانستیم شکست بدهیم ولی متاسفانه تک به تک های زیادی خراب کردیم. 

وی در پایان گفت: برایمان دعا کنید تا ان‌شاالله بتوانیم پرچم کشورمان را بالا ببریم. 


لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل عربستان ۲۵-۲۶ شکست را پذیرا شد. 

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط