اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3183

راهیابی ستارگان خور لارستان و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان

بانوان هیئت‌ها

چهارشنبه, 16 اسفند 1402 12:54

دو تیم ستارگان خور لارستان و سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان راه یافتند.

راهیابی ستارگان خور لارستان و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دو هندبال بانوان در منطقه جنوب به پایان رسید که طی آن دو تیم ستارگان خور لارستان و سپاهان اصفهان با راهیابی به فینال، به مرحله نهایی این مسابقات نیز راه پیدا کردند. 

در فینال این مسابقات سپاهان اصفهان توانست با نتیجه 28 بر 23، تیم ستارگان خور لارستان را شکست دهد و رده نخست را از آن خود کند. در رده‌بندی نیز آکادمی حسینی تبریز 24 بر 23 شایان کاسپین قزوین را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت. 

مسابقات لیگ دو هندبال در  منططقه شمال نیز از 13 اسفند به میزبانی بیرجند آغاز شده و 20 اسفند با معرفی دو تیم راه یافته به مرحله نهایی به کار خود پایان می‌د‌هد. 

دو تیم از منطقه شمال و دو تیم ستارگان خور لارستان و سپاهان اصفهان از منطقه جنوب در مرحله نهایی این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دو تیم برتر جواز حضور در لیگ یک هندبال بانوان در فصل آینده را کسب کنند. 


لیگ دسته یک بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط