اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1157

رئیس کمیته ملی المپیک: هندبال با مدیریت پاکدل آینده درخشانی خواهد داشت/ ۱۴۰۱ سال درخشش هندبال ایران است

ساحلی

شنبه, 06 فروردین 1401 19:30

رئیس کمیته ملی المپیک می‌گويد هندبال ایران مسیر توسعه را در پیش گرفته و به زودی این رشته در آسیا و جهان می‌درخشد.

رئیس کمیته ملی المپیک: هندبال با مدیریت پاکدل آینده درخشانی خواهد داشت/ ۱۴۰۱ سال درخشش هندبال ایران است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی ‌فدراسیون هندبال، دکتر سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در محل مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان، اظهار کرد: در ایام نوروز مجموعه آقای پاکدل در هندبال و همکارانش تلاش زیادی کردند و امشب هم دختران نوجوان پس از قهرمانی در آسیا وارد کشور می‌شوند. در مجموع هندبال ما مسیر توسعه را در پیش گرفته و هندبال ایران در آسیا و جهان می‌درخشد و آینده از آن هندبال خواهد بود.


وی در خصوص حمایت از اعزام‌های هندبال در سال جاری نیز اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با تمام‌توان در کنار هندبال هستند و البته آقای پاکدل علاوه بر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ظرفیت‌های ملی هم استفاده می‌کند و سال ۱۴۰۱ سال درخشش هندبال خواهد بود. شخصا به آینده این رشته در کشور امیدوارم و مطمئن باشید آینده خوبی را نسل جوان هندبال با مدیریت آقای پاکدل رقم خواهند زد.

اخبار مرتبط