اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 479
مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان ایران به مسابقات قهرمانی جهان؛

رئیس کمیته ملی المپیک: هرکجا به بانوان اعتماد کردیم جواب گرفتیم/ رئیس فدراسیون هندبال همواره پرتلاش و پیگیر پیشرفت هندبال است

فدراسیون

یکشنبه, 07 آذر 1400 21:05

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن ارج نهادن به تاریخ‌سازی بانوان هندبال ایران و حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: هرکجا به بانوان اعتماد کردیم جواب گرفتیم و در هندبال نیز با کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان این اتفاق رخ داد.

رئیس کمیته ملی المپیک: هرکجا به بانوان اعتماد کردیم جواب گرفتیم/ رئیس فدراسیون هندبال همواره پرتلاش و پیگیر پیشرفت هندبال است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال دکتر سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان ایران به مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: دختران  ملی‌پوش هندبال ایران با حضور در مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شدند. رئیس فدراسیون جوانی دارید که همواره پیگیر است و تلاش می‌کند تا هندبال موفق باشد. انگیزه دختران همیشه زیاد است و هر جا اعتماد کردیم، جواب گرفتیم. این تجربه ما در سالیان متمادی است. 

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: در برنامه ۱۰ ساله‌ای که داریم باید تعداد اعزامی دختران و پسران به بازی‌های آسیایی را به هم نزدیک کنیم. باید این عدد برای دوره بعدی تغییر کند و به ورزشکاران اعتماد کنیم و آن‌ها را به عرصه‌های جهانی و آسیایی بفرستیم.

لازم به ذکر است مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان به رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان در اسپانیا امشب، 7 آذرماه، با حضور مسئولان عالی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، مسئولان فدراسیون هندبال و اصحاب رسانه در خانه هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد. 
تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط