اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 517

رئیس هیئت هندبال یزد: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور تاثیر بسزایی در شناسایی استعدادها دارد/ مدیر ورزش قهرمانی فولاد: زیباترین و مهیج‌ترین رقابت‌ها را شاهد بودیم

مسابقات

یکشنبه, 14 آذر 1400 14:20

مسئولین، دست‌اندرکاران و تیم‌های شرکت‌کننده برگزاری رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان کشور و به تبع آن استعدادیابی بازیکنان برای دستیابی به چشم‌انداز مسابقات آسیایی ۱۴۰۳ را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان کردند.

رئیس هیئت هندبال یزد: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور تاثیر بسزایی در شناسایی استعدادها دارد/ مدیر ورزش قهرمانی فولاد: زیباترین و مهیج‌ترین رقابت‌ها را شاهد بودیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان کشور از ۶ آذر تا ۱۱ آذر با حضور ۲۸ تیم به میزبانی یزد برگزار شد.

در این مسابقات تیم فرازبام خائیز دهدشت با پیروزی برابر فولاد سپاهان اصفهان بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم جهرم با شکست میزبان یعنی سنگ آهن بافق عنوان سومی را از آن خود کرد.

این مسابقات که زیر نظر سرگی لیکولنکو، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان برگزار شد، حکم انتخابی تیم ملی را داشت.


ابوالفضل خوشنویس رئیس هیئت هندبال یزد در خصوص برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان کشور اظهار کرد: این مسابقات پس از دو سال که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود، با حضور ۲۸ تیم با کیفیت خوبی برگزار شد.


وی افزود: شناسایی استعدادهای برترهندبال کشور یکی از اهداف برگزاری این مسابقات بود. سرگی لیکولنکو، سرمربی تیم ملی جوانان و همچنین علی اکبر خوشنویس زارچ، رئیس کمیته استعدادیابی در محل برگزاری این مسابقات حاضر می‌شدند و از نزدیک بازیکنان را زیر نظر داشتند.


خوشنویس خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسابقات در ترویج بیشتر هندبال در رده‌های پایه نقش موثری داشته باشد.

مجتبی داوری دولت‌آبادی مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد سپاهان در مورد برگزاری رقابت‌های نونهالان کشور به میزبانی یزد اظهار کرد: برگزاری اولین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان کشور پس از دو سال جای تبریک فراوانی به جامعه هندبال و همچنین شخص دکتر پاکدل دارد.


وی افزود: سطح مسابقات یزد بسیار خوب بود و شاهد زیباترین و مهیج‌ترین رقابت‌ها در این مسابقات بودیم.


داوری دولت‌آبادی با اشاره به اهمیت رویدادهای رده‌ سنی نونهالان، خاطرنشان کرد: بازیکنان با استعدادی در این مسابقات حضور داشتند و مطمئنم در آینده حرف‌های زیادی از آنها در جهان هندبال خواهیم شنید، زیرا این بازیکنان می‌توانند لژیونرهای آینده هندبال ایران شوند.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط