اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 996

رئیس هیئت هندبال مرکزی: برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه استعدادیابی استان انجام داده‌ایم/ در تمام رده‌های سنی بازیکن در تیم ملی داریم

هیئت‌ها گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 11 اسفند 1400 12:59

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی اقدامات و عملکرد این هیئت را در توسعه و پیشرفت هندبال در این استان را تشریح کرد.

رئیس هیئت هندبال مرکزی: برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه استعدادیابی استان انجام داده‌ایم/ در تمام رده‌های سنی بازیکن در تیم ملی داریم بزرگنمایی

غلامعلی اکبرآبادی رئیس هیئت هندبال استان مرکزی در خصوص عملکرد و اقدامات این هیئت برای توسعه و پیشرفت هندبال در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: هندبال در استان مرکزی از سابقه‌ای حدودا ۴۵ ساله برخوردار است و در حال حاضر این رشته توپی جذاب در سطح استان وضعیت مطلوبی دارد.


وی با بیان اینکه به جرات می‌توانم بگویم در بخش زیربنایی جزو استان‌های پیشرو هستیم، افزود: امسال دو تیم در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کردند و همچنین دو تیم در بخش نوجوانان در مسابقات هندبال آکادمی‌ها و باشگاه‌های کشور که در گچساران در حال برگزاریست، حضور دارند. 


اکبرآبادی ادامه داد: در بخش استعدادیابی نیز اقدامات خوبی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان انجام شده است. همچنین «پنجشنبه‌های هندبالی» مخصوص پسران را راه‌اندازی کردیم که برگزاری آن تقریبا در ۴ ماه اخیر تداوم داشته است. 


رئیس هیئت هندبال استان مرکزی با اشاره به وضعیت هندبال در شهرستان‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۰ شهرستان فعال در زمینه توسعه هندبال داریم که در این زمینه پس از اراک، شهرهای ساوه، شازند و مهاجران جزو شهرهای بسیار فعال استان هستند. همچنین خمین، محلات، دلیجان و فراهان جزو شهرهای در حال توسعه استان به شمار می روند.


وی درباره اقدامات توسعه‌ای در بخش بانوان نیز گفت: اقدامات بسیار خوب و زیربنایی در این بخش انجام شده به طوری که دو جشنواره استعدادیابی را برگزار و نخبه‌های خوبی را جذب کردیم اما متاسفانه در ادامه مسابقات استعدادهای برتر برگزار نشد.


اکبرآبادی ادامه داد: استان مرکزی در تمام رده‌های مردان ( نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال) در تیم‌های ملی نماینده دارد. همچنین در بخش بانوان بازیکنان خوبی هم در سطح نوجوانان و هم در سطح جوانان به تیم ملی معرفی کردیم و مطمئنا در آینده بازیکنان بیشتری از این خطه به تیم‌های ملی معرفی خواهند شد. 


وی در زمینه فعالیتهای مربیان استان نیز افزود: در زمینه مربیگری، مربیان این استان در تیم‌های ملی فعال هستند و با توجه با پتانسیلی که در بخش مربیگری در استان مرکزی وجود دارد، امیدواریم بتوانیم بازیکنان باکیفیت را شناسایی و تربیت کنیم. در بخش داوری نیز داوران این استان هم در بخش مردان و زنان به مسابقات لیگ برتر، دسته یک و دسته دو و همچنین مسابقات رده‌های پایه اعزام می‌شوند.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط