اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 664

رئیس هیئت هندبال استان گلستان: دو مدرسه هندبال در گنبد و گرگان راه‌اندازی می‌شود

هیئت‌ها گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 01 دی 1400 13:52

رئیس هیئت هندبال استان گلستان از راه‌اندازی دو مدرسه هندبال در دو شهر گنبد و گرگان خبر داد.

رئیس هیئت هندبال استان گلستان: دو مدرسه هندبال در  گنبد و گرگان راه‌اندازی می‌شود بزرگنمایی

هادی تقی‌زاده رئیس هیئت هندبال استان گلستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال با اشاره به اقدامات این هیئت در سال جاری گفت: طی مدت زمانی که به این سمت انتخاب شدم، شاهد اعزام سه تیم به مسابقات مختلف بودیم و برنامه های هیئت به خوبی در حال پیگیری است.


وی افزود: در این راستا دو تیم در مسابقات همگانی نوجوانان هندبال در اراک شرکت کردند و یک تیم هم به مسابقات لیگ جوانان در یاسوج و لیگ نوجوانان در مشهد اعزام شد. 


تقی‌زاده ادامه داد: کلاس‌های دانش‌افزایی داوری و مربیگری را نیز برای داوران و مربیان این رشته در سطح استان برگزار کردیم. گلستان کوبل داوری جوانی دارد که اخیرا در مسابقات نونهالان کشوری سوت زدند. قطعا در برنامه داریم برنامه استعدادیابی ویژه داوران و در بخش داوری بانوان و مردان برگزار کنیم.


وی خاطرنشان کرد: همچنین طبق قولی مبنی بر فعال شدن هیئت‌های هندبال شهرستان‌ها به دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، در تلاشیم علاوه بر چهار هیئت که پیش از این فعال بودند، ۱۰ هیئت دیگر را در راستای توسعه این رشته ورزشی فعال کنیم. 


تقی‌زاده افزود: همچنین در راستای توسعه هندبال، مدارس هندبال در دو بخش دختر و پسر در دو شهر گرگان و گنبد آماده راه‌اندازی است. 


وی با اشاره به برنامه های آینده هیئت هندبال گلستان گفت: یکی از برنامه‌های بلندمدت ما حضور بانوان در لیگ برتر هندبال بانوان است که در حال برنامه‌ریزی برای تحقق آن هستیم. در حال حاضر نیز در حال آماده‌سازی تیمی برای حضور در لیگ دسته دو هندبال مردان هستیم.


تقی‌زاده ادامه داد: همچنین در زمینه توسعه و گسترش هندبال قطعا برگزاری جشنواره هندبال در قالب مدارس هندبال مدنظر هیئت است و این کار در آینده نه چندان دور انجام خواهد شد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط