اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2039

رئیس هیئت هندبال استان گلستان: در حوزه بانوان فعال‌تر عمل کردیم / مدارس هندبال در سه شهر استان گلستان افتتاح شدند

هیئت‌ها

دوشنبه, 17 بهمن 1401 13:56

رئیس هیئت هندبال استان گلستان از عملکرد هیئت استان مربوطه طی سال جاری می‌گویند.

رئیس هیئت هندبال استان گلستان: در حوزه بانوان فعال‌تر عمل کردیم / مدارس هندبال در سه شهر استان گلستان افتتاح شدند بزرگنمایی

هادی تقی‌زاده رئیس هیئت هندبال استان گلستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص عملکرد هیئت استان متبوع خود اظهار کرد: در آغاز سال جاری مدارس هندبال استان آغاز به کار کردند و در سه شهر این مدارس افتتاح شدند و در حال حاضر فعالیت این مدارس ادامه دارد. در بحث آموزش نیز تلاش داریم تا پایان سال جاری یک دوره مربیگری و یک دوره داوری را در استان برگزار کنیم.
 
وی افزود: امسال در بخش بانوان فعالیت بیشتری داشتیم و استعدادیابی در این بخش به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود. مربی استان سرکارخانم عباسی چندین ماه است که این موضوع را دنبال می‌کند و به دنبال افتتاح یک مدرسه هندبال دیگر در بخش بانوان هستیم. تمام تلاش ما این است در بخش بانوان فعال‌تر ظاهر شویم و با توجه به اینکه می‌توان گفت طی چند سال گذشته به این بخش کم لطفی شده قصد داریم که این بخش را بسیار فعال کنیم.

تقی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: یک کوبل داوری در بخش مردان داریم که بسیار فعال هستند و در لیگ‌های مختلف کشوری قضاوت می‌کنند. همچنین تیم مردان استان در لیگ دسته یک و تیم بانوان در مسابقات امید‌ها شرکت کرده‌اند و در تلاش هستیم در مسابقات مختلف کشوری حضور یابیم.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط