اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2073

رئیس هیئت هندبال استان همدان: اولین خانه هندبال استان همدان احداث خواهد شد / تیم‌های استان نتایج خوبی در سال جاری کسب کردند

هیئت‌ها

چهارشنبه, 26 بهمن 1401 11:59

رئیس هیئت هندبال استان همدان می‌گوید در سال جاری تیم‌های ما موفق شدند در سطح استانی و کشوری نتایج خوبی را کسب کنند و در حال حاضر هیئت استان همدان در شرایط خوبی به سر می‌برد.

رئیس هیئت هندبال استان همدان: اولین خانه هندبال استان همدان احداث خواهد شد / تیم‌های استان نتایج خوبی در سال جاری کسب کردند بزرگنمایی

مهدی اسفندیاری رئیس هیئت هندبال استان همدان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیئت مربوطه طی سال جاری اظهار کرد: در سال جاری تیم‌های ما موفق شدند در سطح استانی و کشوری نتایج خوبی را کسب کنند، محمد مهدی حیدری از استان همدان به همراه تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی و جهانی حضور پیدا کرد که موفق به کسب مقام نخست آسیا و سوم جهان شدند. همچنین چهار نفر از بانوان استان همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده بودند و موفق به کسب مقام اول در رده سنی نوجوانان و مقام دوم رده سنی جوانان شدند.

او اظهار کرد: کارهای زیرساختی و عمرانی را برای توسعه هرچه بیشتر هندبال در استان آغاز کرده‌ایم. دو زمین در شهر قروه درگزین که شامل یک زمین ساحلی می‌شد به مساحت ۱۶۳۸ متر مربع را تحویل گرفتیم و ۸۰ درصد کارهای آن انجام شده و انشاالله طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت هندبال استان همدان خاطر نشان کرد: همچنین در شهر همدان طبق گفت‌گویی که با اداره کل ورزش و جوانان این شهر داشتیم، انشاالله یک زمین ساحلی تحویل خواهیم گرفت تا دومین زمین ساحلی استان را احداث کنیم. البته پیگیر تحویل یک زمین ساحلی در شهر ملایر نیز هستیم.

اسفندیاری افزود: زمینی به مساحت ۲۷۹۰ متر مربع در شهر قروه درگزین جهت ساخت خانه هندبال این شهر نیز به هیئت استان همدان واگذار شده است. انشاالله بتوانیم در روزهای طبق صحبت‌هایی که با فرماندار محترم شهرستان درگزین داشتیم، بخش تامین اعتبار را داشته باشیم. اگر بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم، این اولین خانه هندبال استان همدان خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه هرچه بیشتر هندبال در سطح استان همدان صورت گرفته و در بخش‌های مختلف از جمله استعدادیابی، توسعه زیرساخت‌ها، بخش قهرمانی و همگانی برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط