اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2168

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی: هندبال استان مرکزی پس از دوسال وقفه به لیگ برتر بازگشت / در هندبال خیابانی در سطح جهانی، مطرح هستیم

هیئت‌ها

دوشنبه, 22 اسفند 1401 12:05

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی می‌گوید . در بخش استعدادیابی دختران و پسران، فعالیت‌های خوبی طی سال 1401 داشتیم.

رئیس هیئت هندبال استان مرکزی: هندبال استان مرکزی پس از دوسال وقفه به لیگ برتر بازگشت / در هندبال خیابانی در سطح جهانی، مطرح هستیم بزرگنمایی

غلامعلی اکبرآبادی رئیس هیئت هندبال استان مرکزی در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیئت متبوع خود طی سال جاری اظهار کرد: چهار مدرسه هندبال در استان طی سال 1401 تاسیس شد. در بخش استعدادیابی دختران و پسران، فعالیت‌های خوبی داشتیم. هیئت استان برگزار کننده تمام مسابقات هندبال دختران و پسران استان در رده‌های مختلف مدارس بوده است. در جریان این رقابت‌ها، بازیکنان مستعد مورد نیاز باشگاه‌ها، آکادمی‌ها و هیئت را جذب کردیم. در بخش اعزام تیم‌ها فعال بودیم، هم میزبانی داشتیم و هم تقریبا همه رده‌های استان به مسابقات اعزام شدند.
 
اکبرآبادی عنوان کرد: در تیم‌های ملی آقایان، از نوجوانان تا بزرگسالان بازیکن داشتیم. در بخش بانوان در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بازیکن داشتیم که همراه تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت کردند.
 
او بیان کرد: پس از دوسال وقفه هندبال استان مرکزی به لیگ برتر بازگشت. تیم آلمینیوم اراک در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک خرم آباد، موفق به کسب مقام دوم شد و توانست پس از دوسال وقفه به لیگ برتر هندبال مردان بازگردد. این تیم سابقه زیادی در لیگ برتر دارد، همچنین بازیکنان زیادی داشتیم که در لیگ برتر و لیگ دسته یک بازی می‌کردند. انشاالله بتوانیم سال آینده از این بازیکنان در اراک و در قالب باشگاه آلمینیوم اراک از آن‌ها استفاده کنیم. سعی می‌کنیم بیشتر نگاهمان به بازیکنان بومی باشد و بعد به بازیکنان غیر بومی توجه می‌کنیم.
 
رئیس هیئت هندبال استان مرکزی عنوان کرد: در بخش آموزش، تقریبا هر ماه دوره‌های دانش‌افزایی مربیان و داوران برگزار می‌شود. در بخش داوری دو کوبل از آقایان داریم که در سطح کشور سوت می‌زنند و یک کوبل از بانوان که فعال هستند.
 
وی در پایان گفت: همچنین در بخش همگانی تقریبا در هندبال خیابانی در سطح جهانی، مطرح هستیم. جشنواره‌های زیادی در طول سال برگزار می‌کنیم. در سال 1400 در بخش همگانی، رتبه برتر را به دست آوردیم. مربیان خوبی در استان داریم که در سطح ملی با فدراسیون همکاری می‌کنند. هندبال استان مرکزی در حال حاضر نیاز به یک خانه هندبال تخصصی دارد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط