اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2174

رئیس هیئت هندبال استان قم: در مدارس استان کانون‌های هندبال ایجاد می‌کنیم / در تلاش برا رفع مشکلات هیئت هستیم

هیئت‌ها

چهارشنبه, 24 اسفند 1401 14:57

رئیس هیئت هندبال استان قم می‌گوید یک تفاهم‌نامه با اداره آموزش و پرورش استان امضا نموده تا کانون‌های هندبال را در مدارس ایجاد کند.

رئیس هیئت هندبال استان قم: در مدارس استان کانون‌های هندبال ایجاد می‌کنیم / در تلاش برا رفع مشکلات هیئت هستیم بزرگنمایی

علی ساده رئیس هیئت هندبال استان قم در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیئت متبوع خود طی سال جاری اظهار کرد: در اواخر آذر ماه انتخابات هیئت هندبال استان قم برگزار و به عنوان رئیس هیئت هندبال استان انتخاب شدم و در این مدت تلاش نمودم تا مشکلات هیئت استان را ریشه یابی و به مرور حل نمایم.

وی ادامه داد: در مدت زمان حضور در هیئت هندبال استان قم تا به حال، در بخش اعزام تیم‌ها در پنج دوره از رقابت‌ها تیم اعزام کردیم که حاصل آن کسب دو عنوان قهرمانی در مسابقات جوانان دختران و جوانان منطقه‌ای پسران بود. تیم امیدهای بانوان را نیز امسال به مسابقات اعزام کردیم.

ساده عنوان کرد: شش نفر از بانوان استان قم ملی‌پوش هستند، سه نفر در رده بزرگسالان و سه نفر در رده جوانان. همچنین به تازگی ۱۵ نفر از بازیکنان دختر استان قم به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شدند. همچنین فاطمه خلیلی از بخش بانوان در کشور ترکیه و سه نفر از بازیکنان آقای ما در کشور عراق به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: با توجه به پتانسیلی که استان قم در رشته هندبال وجود دارد، پیگیر احداث سالن اختصاصی به عنوان خانه هندبال استان قم هستیم. با توجه به اینکه برخی از سالن‌ها استانداردهای لازم را نداشتند، موفق به احداث خانه هندبال قم نشدیم اما هنوز پیگیر این مسئله هستیم و از سالن‌های متعددی بازدید می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اسپانسریگ هم، به کمک کمیته اسپانسرینگ هیئت با پنج اسپانسری که در بخش خصوصی فعالیت دارند، صحبت کردیم تا انشاالله بتوانیم با یکی از این مجموعه‌ها به عنوان حامی مالی تیم‌های استان به نتیجه برسیم. انشاالله بتوانیم پیشرفت خوبی در رشته هندبال داشته باشیم و استان قم را در سطح کشور به جایگاهی که باید، برسانیم.

ساده اضافه کرد: در بخشهای مختلفی دچار مشکل بودیم و در قدم اول تیمی با هفت عضو تشکیل دادیم، تا مسائل و مشکلات هیئت را ریشه‌یابی و راه حل آن‌ها را پیدا کنند. یکی از مشکلات ما در بخش داوری بود و تلاش کردیم دوره‌های داوری در استان را برگزار کنیم و حدود ۳۰ خانم و آقا در کلاس‌های پیش داوری که تشکیل دادیم، شرکت کردند. این داوران قبل از حضور در دوره‌های داوری فدراسیون، حدود ۵ ماه است که در حال فعالیت هستند و آموزش می‌بینند تا از لحاظ فنی پیشرفت کنند.

ساده در پایان گفت: در بخش استعدادیابی، یک تفاهم‌نامه با اداره آموزش و پرورش استان امضا کردیم. انشاالله کانون‌های هندبال را در مدارس ایجاد می‌کنیم تا بتوانیم در مدارس استعدادیابی کنیم. انشاالله در سال ۱۴۰۲ بزرگترین طرح استعدادیابی تاریخ هندبال استان را انجام دهیم.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط