اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1718

رئیس هیئت هندبال استان فارس خبر داد: به دنبال حضور دو نماینده در لیگ برتر بانوان هستم / تمرکز ویژه بر روی استعدادیابی داریم

هیئت‌ها

سه شنبه, 17 آبان 1401 09:37

رئیس هیئت هندبال استان فارس می‌گوید طبق صحبت‌هایی که با مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان داشته است شرایط حضور مجدد این تیم در لیگ برتر بانوان فراهم شده است.

رئیس هیئت هندبال استان فارس خبر داد: به دنبال حضور دو نماینده در لیگ برتر بانوان هستم / تمرکز ویژه بر روی استعدادیابی داریم بزرگنمایی

رضا غلامشاهی رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، درباره حضور تیم‌های این استان در لیگ‌های هندبال کشور بیان کرد: استان فارس امسال سه تیم در رقابت‌های لیگ برتر دارد، دو تیم در بخش بانوان و یک تیم در بخش آقایان. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در بخش آقایان رقابت می‌کند و تا کنون 4 برد پی در پی در 4 بازی داشته است و در حال حاضر با تفاضل گل کم‌تر در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر آقایان قرار دارد. تمرینات تیم بانوان این باشگاه نیز از این هفته آغاز خواهد شد.


او با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حضور دو نماینده از استان فارس در لیگ برتر بانوان اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان داشتیم و حمایت‌های فدراسیون هندبال، توانستیم مجددا این تیم را به لیگ برتر بانوان بازگردانیم. این تیم قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور و قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد و می‌تواند مجددا با حضور در لیگ برتر بانوان، به موفقیت‌های بالایی هم در سطح کشور و هم در سطح جامعه بین المللی دست پیدا کند. 


رئیس هیئت هندبال استان فارس خاطر نشان کرد: امسال ما یک تیم در لیگ برتر آقایان، دو تیم در لیگ برتر بانوان، دو تیم در لیگ دسته یک آقایان و یک تیم در لیگ دسته یک بانوان خواهیم داشت و در تلاش هستیم تا برنامه‌های خود را هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی به بهترین شکل دنبال کنیم.


وی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت هندبال استان فارس را نگاه به استعدادیابی عنوان کرد و گفت: همواره استعدادیابی را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در هیئت استان در نظر گرفته‌ایم و البته شاهد خروجی مطلوبی نیز در این زمینه بوده‌ایم.


غلامشاهی افزود: در سال‌های اخیر هندبال استان فارس توانسته با همدلی و همراهی اعضای هیئت و خانواده هندبال این استان یکی از استان‌های پیش رو در کشور باشد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط