اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 489

رئیس هیئت هندبال استان فارس: بر روی رده‌های پایه تمرکز بسیاری داریم/ همدلی بسیار خوبی در خانواده هندبال استان وجود دارد

هیئت‌ها

چهارشنبه, 10 آذر 1400 12:02

رئیس هیئت هندبال استان فارس استعدادیابی تخصصی با تاسیس دو آکادمی هندبال را بخش مهمی از برنامه‌های این هیئت در سال جاری عنوان کرد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس: بر روی رده‌های پایه تمرکز بسیاری داریم/ همدلی بسیار خوبی در خانواده هندبال استان وجود دارد بزرگنمایی

رضا غلامشاهی رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص  اقدامات این هیئت در راستای توسعه هندبال استان اظهار کرد: هیئت هندبال استان فارس در سال ۹۹ با وجود شرایط بد اقتصادی که گریبانگیر ورزش کشور شده و همزمان شدن آن با بیماری منحوس کرونا، با برنامه‌ریزی جامع و مدون، با اتحاد و همدلی بین اعضا و استفاده از تجربه پيشکسوتان هندبال استان توانست با اختلاف بسیار ناچیز دومین هیئت برتر در سطح کشور شود.

وی با بیان اینکه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در رقابت‌های هندبال باشگاه‌های آسیا نماینده استان فارس و کشور در این مسابقات بود، افزود: در فصل جدید تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و بانوان شهید شاملی دو نماینده استان فارس در لیگ برترهندبال کشور هستند که هر دو تیم از شرایط بسیار خوبی در جدول رقابت‌ها برخوردار هستند.

غلامشاهی ادامه داد: این هیئت مسابقات استانی خود را در تمامی رده‌ها با توجه به تقویم فدراسیون و با یک برنامه‌ریزی جامع به موقع برگزار کرده و در زمینه اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری جزو برترین‌های کشور بوده به گونه‌ای که هیئت استان با دو تیم هیئت هندبال جهرم و هیئت هندبال لارستان در رده نونهالان شرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با سه تیم از شهرستان‌‌های شیراز، لارستان و کازرون در مسابقات رده نوجوانان حضور یافتیم و در رده جوانان با یک تیم و در هندبال ساحلی بانوان و آقایان دو نماینده داشتیم. 

غلامشاهی همچنین به تمرکز بر روی بخش پایه و استعدادیابی نیز اشاره کرد و گفت: هیئت استان در سال جاری تمام توان خود را بر روی بخش پایه متمرکز کرده و نگاه ویژه‌ای به این رده دارد و در تلاشیم با برگزاری اردوهای منظم‌ در بخش استعدادهای برتر در سطح استان گام مهمی در این بخش برداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین با تشکیل دو آکادمی تخصصی هندبال شهید شاملی کازرون و شهید چمران لارستان، استعدادیابی تخصصی رده‌های پایه با ساختار حرفه‌ای انجام می‌شود و این امر نویدبخش آینده‌ای درخشان در بخش پایه در سال‌های نه چندان دور است.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط