اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2167

رئیس هیئت هندبال استان سمنان: چهار مدرسه هندبال در سال 1401 تاسیس شد / به دنبال تاسیس آکادمی شبانه روزی هندبال در شهرستان شاهرود هستیم

هیئت‌ها

دوشنبه, 22 اسفند 1401 11:42

رئیس هیئت هندبال استان سمنان می‌گوید در سال 1401 مجوز فعالیت چهار مدرسه هندبال در استان صادر شد و تعداد مدارس هندبال استان به پنج عدد رسید.

رئیس هیئت هندبال استان سمنان: چهار مدرسه هندبال در سال 1401 تاسیس شد / به دنبال تاسیس آکادمی شبانه روزی هندبال در شهرستان شاهرود هستیم بزرگنمایی

مریم رضائیان رئیس هیئت هندبال استان سمنان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیئت متبوع خود طی سال جاری اظهار کرد: از اردیبهشت ماه سال 1401 در شهرستان‌های مختلف استان، شروع به استعدادیابی کردیم. در شهرستان گرمسار و شاهرود استعدادیابی در مدارس انجام شد، در شهرستان دامغان با همکاری کمیته استعدادیابی فدراسیون در بخش دختران استعدادیابی خوبی صورت گرفت. همچنین در شهرستان سمنان، استعدادیابی در بخش پسران انجام شد. نتیجه استعدادیابی که در استان سمنان انجام شد، بازیکنانی بودند که پس از شناسایی به مسابقات استعدادیابی کشور اعزام شدند.
 
وی افزود: در بخش تاسیس مدارس هندبال، در سال 1401 مجوز فعالیت چهار مدرسه هندبال در استان صادر شد. به همین ترتیب تعداد مدارس هندبال استان به پنج عدد رسید. یک مدرسه هم در سال 1400 احداث شده بود.
 
رئیس هیئت هندبال استان سمنان عنوان کرد: در بخش اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف، همین احیرا تیم شهرداری دامغان در لیگ دسته دو بانوان به رقابت پرداخت، تیم درخشان کویر گرمسار را در مسابقات لیگ دسته یک آقایان داشتیم. همچنین تیم کات شاهرود در لیگ برتر 1401-1400 رقابت کرد و عنوان پنجم دست پیدا کرد. تیم نونهالان و نوجوانان پسر استان به مسابقات کشوری اعزام شدند. همچنین توانستیم مسابقات استانی هندبال را در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار کنیم.
 
رضائیان ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم در سال 1402 مجوز تاسیس آکادمی شبانه روزی هندبال در شهرستان شاهرود بگیریم و با همکاری دانشکده علمی کاربردی بیارجمند، رشته هندبال را وارد رشته‌های دانشگاهی کنیم. همه کارها انجام شده است و فقط منتظر صدور مجوز هستیم تا این رشته به صورت آکادمی در دانشگاه تدریس شود.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط