اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1852

رئیس هیئت هندبال استان زنجان: برنامه‌های هیئت استان طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده / هندبال در زمان ریاست پاکدل جانی تازه گرفت

هیئت‌ها

سه شنبه, 29 آذر 1401 10:04

رئیس هیئت هندبال استان زنجان می‌گوید برنامه‌های هیئت این استان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش رفته و از جمله برنامه‌های این استان استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش است.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان: برنامه‌های هیئت استان طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده / هندبال در زمان ریاست پاکدل جانی تازه گرفت بزرگنمایی

محمد جواد پازوکی رئیس هیئت هندبال استان زنجان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در رابطه با عملکرد و برنامه‌های هیئت متبوع خود در سال جاری اظهار کرد: برنامه‌های هیئت طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در ابتدای سال داشتیم پیش رفته است. در بخش استعدادیابی، با اداره آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و یک تفاهم نامه دو جانبه منعقد شد، به این شکل که مسابقات آموزش و پرورش در سالن‌های هیئت برگزار خواهد شد و داوران این مسابقات نیز از طرف هیئت هستند.

وی ادامه داد: ما نیز در این مسابقات از بین دانش آموزان شرکت‌کننده، استعدادیابی می‌کنیم. منبع نیرو برای ما آموزش و پرورش است و در تلاش هستیم تا این رابطه دوجانبه قطع نشود تا در نهایت شاهد معرفی استعدادهای استان زنجان به هندبال کشور باشیم.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی تلاش کردیم تا تیم‌‌های پایه استان در تمام مسابقات رده‌های مختلف حضور پیدا کنند. از بازیکنان استان زنجان، محمدرضا غفاری با همکاری فدراسیون توانست در تیم ملی حضور داشته باشد.

پازوکی اضافه کرد: ما امسال میزبان مسابقات نوجوانان منطقه سه بودیم. در حال حاضر تیم بانوان استان در رقابت‌های دسته یک حضور دارد و اگر بتوانیم مشکلات اقتصادی هیئت را برطرف کنیم، تیم دسته دو مردان و تیم نونهالان دختران و پسران استان را هم در مسابقات شرکت می‌دهیم. در تلاش هستیم در اولین فرصت دوره داوری درجه سه مردان و یک دوره مربیگری را برگزار کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان زنجان  همچنین به پیشرفت هندبال کشور در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در دوره ریاست آقای پاکدل هندبال کشور جان دوباره گرفته است. در تلاش برای رفع مشکلات مالی هستیم و اگر حامیان مالی به کمک هیئت بیایند شاهد پیشرفت هندبال کشور هم در بخش کیفی و هم در بخش کمی خواهیم بود.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط