اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1737

رئیس هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی: موج دوم استعدادیابی هندبال در استان خراسان با قدرت آغاز شد / برای حضور تیم پیکان در لیگ برتر بانوان فصل آینده در تلاشیم

هیئت‌ها

دوشنبه, 23 آبان 1401 13:21

رئیس هیئت استان هندبال استان خراسان رضوی می‌گوید با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، موج دوم استعدادیابی هندبال در استان، به خصوص در شهر مشهد باقدرت آغاز شد.

رئیس هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی: موج دوم استعدادیابی هندبال در استان خراسان با قدرت آغاز شد / برای حضور تیم پیکان در لیگ برتر بانوان فصل آینده در تلاشیم بزرگنمایی

رضا علیزاده رئیس هیئت استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، در خصوص برنامه‌های استعدادیابی این استان بیان کرد: از سال گذشته فعالیت کانون‌های هندبال در این استان با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش آغاز شد، تقریبا ۲۵ کانون در استان راه اندازی کردیم. پس از آن طبق برنامه‌های فدراسیون، یازده مدرسه هندبال نیز در کنار باشگاه‌ها افتتاح شد که در بخش پایه و استعدادیابی کار می‌کنند. این برنامه مختص شش ماه اول سال نیست و فعالیت این مجموعه‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت استان هندبال استان خراسان رضوی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، موج دوم استعدادیابی هندبال در استان، به خصوص در شهرستان مشهد با قدرت آغاز شد. یکی از سیاست‌های ما این بود که به محض بازگشایی مدارس، استعدادیابی را شروع کنیم، زیرا رشته‌های پر طرفدار بیشتر بازیکنان مستعد را جذب می‌کنند و همیشه هندبال از این موضوع عقب می‌ماند، به همین دلیل بلافاصله پس از بازگشایی مدارس ما طرح استعدادیابی هندبال را در مدارس استان آغاز کردیم تا بتوانیم بازیکنان خوب را جذب این رشته کنیم.

علیزاده در رابطه با حضور تیم پیکان خراسان در لیگ برتر هندبال مردان کشور اظهار کرد: تیم پیکان در لحظات پایانی وارد لیگ برتر شد، حتی روز قرعه‌کشی با وجود حضور نماینده باشگاه، تا دقیقه آخر حضور تیم مشخص نبود. لطف رئیس محترم فدراسیون هندبال بود که تیم پیکان به لیگ برتر اضافه شد. تیم دیر بسته شد، تمرینات دیر آغاز شد و از تیم‌های دیگر عقب بودند. امیدواریم در نیم فصل دوم، با اضافه شدن بازیکنان جدید، تمرینات بهتر و کادر فنی قوی‌تر بازی‌های خوبی از این تیم ببینیم و روند روبه رشد تیم از نیم فصل برگردد و روزهای خوبی برای تیم پیکان داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: طبق مذاکراتی که با باشگاه صورت گرفته، امسال با لیگ دسته یک در بخش بانوان ورود می‌کنیم، اما انشاالله بتوانیم سال آینده در لیگ برتر بانوان، تیم پیکان حضور داشته باشد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط