اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1716

رئیس هیئت هندبال استان البرز: بزرگترین سالن استان البرز در اختیار هیئت هندبال قرار گرفت / رعد پدافند البرز نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده است

هیئت‌ها

یکشنبه, 15 آبان 1401 15:30

رئیس هیات هندبال استان البرز می‌گوید بزرگترین سالن استان البرز، یعنی سالن 2500 نفری انقلاب که بالاترین ظرفیت در این استان را دارد در اختیار هیئت هندبال استان قرار گرفته است.

رئیس هیئت هندبال استان البرز: بزرگترین سالن استان البرز در اختیار هیئت هندبال قرار گرفت / رعد پدافند البرز نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده است بزرگنمایی

مرتضی خادمی رئیس هیئت هندبال استان البرز در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هنبدبال، در رابطه با احداث سالن اختصاصی هندبال در این استان بیان کرد: دو سال به دنبال احداث یک سالن ترجیحا اختصاصی با استانداردهای لازم رشته هندبال بودیم، نهایتا ماه گذشته با پیگیری‌های مستمر در استان البرز و حمایت رئیس فدراسیون هندبال، این اتفاق افتاد. بزرگترین سالن استان البرز، یعنی سالن ۲۵۰۰ نفره انقلاب که بالاترین ظرفیت در این استان دارد را توانستیم با عقد قرارداد و تفاهم‌نامه در اختیار هیئت هندبال داشته باشیم.


او تصریح کرد: در این سالن ۴ تیم لیگ برتری در رشته فوتسال و هندبال فعالیت می‌کنند که در صورت اضافه شدن بانوان استان البرز به لیگ برتر تعدادشان به ۵ تیم می‌رسد و مسابقات خود را در این سالن برگزار می‌کنند. این سالن ظرفیت بسیار بالا و کف پوش بسیار خوبی دارد. همچنین در برنامه‌های توسعه ما ایجاد امکانات بیشتری یعنی خوابگاه، سالن بدنسازی و دیگر موارد قرار گرفته است و امیدواریم این سالن تبدیل به یک کمپ ورزشی بسیار خوب شود، تا بتوانیم جهت میزبانی مسابقات و برگزاری اردوهای تیم ملی در خدمت فدراسیون باشیم.


خادمی درادامه در خصوص وضعیت تیم رعد پدافند البرز در لیگ برتر هندبال مردان کشور نیز اظهار کرد: تیم رعد پدافند البرز، یک تیم نظامی است و تمام سرباز قهرمانان در آن فعالیت می‌کنند. برخی محدودیت‌ها و مشکلات مالی وجود دارد که در شرف حل و فصل این مشکلات هستیم تا تیم بتواند روند حرفه‌ای خود را ادامه دهد. من هم به عنوان متولی هندبال استان البرز، تمام و کمال در اختیار این تیم هستم.


رئیس هیئت هندبال استان البرز در پایان عنوان کرد: تیم رعد پدافند البرز، تیم بسیار جوانی است و نتایجی را که تا پایان هفته پنجم کسب کردند، نتایج قابل قبولی است. انشاالله بتوانیم روند رو به رشدی داشته باشیم و بازیکنان بتوانند در ادامه راه نتایج خوبی را کسب کنند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط