اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 463

رئیس فدراسیون هندبال: پشتوانه‌سازی خوبی در رده‌های پایه صورت گرفته / کار سختی در قهرمانی آسیا داریم

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 03 آذر 1400 14:55

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید با پشتوانه‌سازی خوبی که صورت گرفته در آینده نه‌چندان دور اتفاقات بسیار خوبی را در تیم‌های ملی شاهد خواهیم بود.

رئیس فدراسیون هندبال: پشتوانه‌سازی خوبی در رده‌های پایه صورت گرفته / کار سختی در قهرمانی آسیا داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل در صحبت‌های کوتاهی در مورد آخرین شرایط تیم ملی هندبال اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا کم سابقه‌ترین مسابقه آسیایی از نظر تعداد حضور تیم‌ها است و تا به حال این تعداد تیم در این مسابقات حضور نداشتند.

 

رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: در این دوره ۱۸ تیم حضور دارند و تیم‌هایی مانند قطر، بحرین و ژاپن بسیار قدرتمند هستند. بحرین به جمع ۸ تیم برتر مسابقات المپیک راه یافت، ژاپن در المپیک حضور داشت، قطر هم چند سالی است راه خود را از آسیا جدا کرده و در قهرمانی جهان به جمع ۸ تیم برتر رسیده است. بی شک کار ما در آسیا آسان نیست، اما این مهم است که بازیکنان ما انگیزه دارند و می‌خواهیم که موفق شوند.

 

وی ادامه داد: برای تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا چند تورنمنت در نظر گرفته شده که تورنمنت قطر چند هفته پیش انجام شد.  تلاش داریم تا تورنمنت تدارکاتی اسپانیا و رومانی هم اعزام شویم. بعد از جهانی شدن تیم زنان انتظار از تیم ملی مردان هم بالا رفته و باید بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به اعزام‌های پیش روی فدراسیون اشاره کرد و گفت: ما تا پایان سال جاری ۷ اعزام خواهیم داشت و در این شرایط اعزام تیم به مسابقات برون مرزی بسیار دشوار است. مسابقات جوانان و نوجوانان دختران آسیا، مسابقات قهرمان جهان زنان، مسابقات قهرمانی آسیا مردان و چند رویداد دیگر را در پیش داریم و نیاز به کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم تا بتوانیم این چند ماه سخت را بگذرانیم.

 

پاکدل ادامه داد: در بحث استعدادیابی ما تمام توان خود را به‌ کار بسته‌ایم تا پشتوانه‌سازی کنیم. امروز تیم ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان بسیار فعال است. هفته آینده رقابتهای باشگاهها در رده سنی نونهالان را با حضور پرتعداد تیم ها داریم که در نوع خود این مسابقات بی‌نظیر است. ما تمامی توان را خود را گذاشته‌ایم تا بتوانیم آینده خوبی را برای آینده هندبال ایران رقم بزنیم.


انتهای پیام



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط