اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 466
با حضور در محل فدراسیون هندبال صورت گرفت

رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران: حضور تیم ملی هندبال بانوان در قهرمانی جهان اتفاقی ویژه است

بانوان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 آذر 1400 21:04

رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را اتفاقی ویژه برای ورزش ایران عنوان کرد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران: حضور تیم ملی هندبال بانوان در قهرمانی جهان اتفاقی ویژه است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نشستی با دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران و دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار نمود.

در این نشست رئیس فدراسیون هندبال به تاریخ سازی بانوان هندبالیست ایران و راه
‌یابی به مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن، بانوان پرتلاش تیم ملی هندبال بانوان ایران توانستند جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کنند.


وی اضافه کرد: تیم ملی هندبال بانوان ایران اولین رشته تیمی در رشته‌های توپی است که در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کند و این یک افتخار برای ورزش ایران و رشته هندبال است. در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا نیز تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تنها تیمی است که با حجاب اسلامی در این رویداد حضور پیدا می‌کند.

دکتر غلامحسین اسماعیلی نیز ضمن ابراز خرسندی برای کسب این موفقیت ابراز امیدواری نمود بانوان هندبالیست ایران بتوانند موفقیت‌های خود را تداوم دهند و کسب این موفقیت را گامی مهم برای هندبال ایران عنوان نمود.

رئیس دفتر ریاست جمهوری ایران همچنین حضور با حجاب بانوان هندبالیست ایران در رقابت
‌های قهرمانی جهان را یک اتفاق ویژه برای ورزش ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم بانوان هندبالیست ایران بتوانند در این رقابت‌ها توانمندی‌های خود را ثابت کنند.

انتهای پیام

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط