اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3152

رئیس جدید هیات هندبال آذربایجان شرقی انتخاب شد

هیئت‌ها

دوشنبه, 30 بهمن 1402 12:31

یوسف قوام لاله به عنوان ریس هیات هندبال آذربایجان شرقی معرفی شد.

رئیس جدید هیات هندبال آذربایجان شرقی انتخاب شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان شرقی امروز دوشنبه، سی ام بهمن ماه، با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال به عنوان رییس مجمع و حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع پس از رای گیری یوسف قوام لاله با کسب ۱۹ رای از ۱۹ رای ماخوزه به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات هندبال آذربایجان شرقی منصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به وضعیت این رشته گفت: متاسفانه آذربایجان شرقی در حد و اندازه نام استان عملکرد خوبی در رشته هندبال نداشته است و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید، این رشته در استان سروسامان گیرد.

حبیب ستوده نژاد ادامه داد: از رئیس جدید انتظار داریم هیات هندبال تمامی شهرستان‌ها را فعال کند تا شاهد پویایی و فعال شدن هیات استان باشیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم باتوجه به عدم وجود تیم هندبال در استان با کمک هیات جدید شاهد حضور تیمی از استان در مسابقات باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال نیز در این جلسه بیان داشت: رای تمامی اعضاء به یوسف قوام لاله نشان دهنده اعتماد مجمع به وی بود که نشان می‌دهد قوام لاله باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان به کار گیرد.

علیرضا پاکدل افزود: از سرپرستان قبلی هیات تشکر می‌کنم که در زمان سرپرستی زحمات زیادی برای این هیات کشیدند.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی همواره بازیکنان بزرگی در هندبال کشور داشته است و در تاریخ هندبال استان نام‌های بزرگی دیده می‌شود که کمتر استانی این ظرفیت را داشته است.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: حال هندبال این استان چند سالی است که خوب نیست و هیچ نماینده‌ای در لیگ های مختلف ندارد بنابراین امیدوارم با تعیین تکلیف این استان و بکارگیری نیروی جدید در شهرستان ها، دوباره شاهد حضور آذربایجان شرقی در بین استان‌های برتر کشور باشیم.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون هندبال از مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرستان اسبق هیات هندبال و مربی این استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط