اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3248

دیدار وزیر ورزش وجوانان با مسئولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی

فرهنگی

سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403 12:58

ورزش قهرمانی و تنی چند از مسئولین فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سالن جلسات این وزارتخانه با استقبال پرشور مسئولان واحدها و کمیته های فرهنگی فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

دیدار وزیر ورزش وجوانان با مسئولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در این نشست که با محوریت شنیدن دغدغه‌های مسئولان فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی و نیازمندی‌های روز این بخش مهم از مجموعه‌های مختلف ورزش کشور با مدیریت وزارت ورزش برگزار و تدارک دیده شده بود، اسبقیان معاون‌ توسعه‌ ورزش قهرمانی، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیرکل امور فرهنگی حضور داشتند. 

موضوعاتی همچون توجه بیشتر به کمیته های فرهنگی فدراسیون‌ها، عدم توجه برخی فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی به موضوع فرهنگ و کمیته های فرهنگی، دغدغه‌های مسئولان و متولیان این کمیته ها و ... دیگر محوریت بحث نشست را به خود اختصاص داده بود.

در پایان  وزیر ورزش و جوانان به همراه سایر مسئولان که کیومرث هاشمی را در این نشست همراهی می‌کردند، پای دردودل و مباحث مطروحه حاضران نشستند تا نهایتا نگاه ویژه مجموعه تصمیم ساز وزارت ورزش و جوانان را به موضوعات مهم فرهنگی در ورزش کشور را متذکر شوند.


وزارت ورزش و جوانان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط