اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3202

دیدار نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس با رییس فدراسیون هندبال

فدراسیون

یکشنبه, 27 اسفند 1402 11:13

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس با رییس فدراسیون هندبال دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس با رییس فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس و فریمان و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، دیدار و گفتگو کرد. 

وی در این دیدار در خصوص موارد و مسائل  حوزه انتخابی خود در رشته هندبال با رییس فدراسیون هندبال گفتگو و درباره حضور تیم‌های هندبال سرخس در لیگ‌های مختلف هندبال رایزنی کرد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های هندبال در سال‌های اخیر بیان داشت: هندبال ایران در آینده نزدیک می‌تواند اتفاقات بزرگتری رقم بزند و من بر تحقق این امر بسیار امیدوارم. 

پاکدل نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار استان خراسان رضوی در رشته ورزشی هندبال، با ابراز امیدواری نسبت به رفع موانع و مسائل حضور تیم‌های دو شهرستان سرخس و فرمان در لیگ‌های هندبال اظهار داشت: با تحقق این امر نوجوانان و جوانان هندبالیست این استان که یکی از مهدهای هندبال در کشور است، می‌توانند در این رشته بدرخشند و قطعا این امر مسیری برای رشد و توسعه هندبال در این استان است.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط