اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3003

دیدار ملی‌پوشان هندبال ایران با رییس فدراسیون قبل از عزیمت به تورنمنت مسکو

آقایان

چهارشنبه, 13 دی 1402 13:29

بازیکنان تیم ملی قبل از عزیمت به تورنمنت چهارجانبه مسکو با رییس فدراسیون هندبال دیدار کردند.

دیدار ملی‌پوشان هندبال ایران با رییس فدراسیون قبل از عزیمت به تورنمنت مسکو بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان هندبال ایران صبح امروز با علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، دیدار و گفتگو کردند. 

پاکدل در این جلسه به ملی‌پوشان که در اردوی چهارم آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به سر می‌برند، «خدا قوت» و « خسته نباشید» گفت و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد. 

در این جلسه که علی اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل، ایرج رضایی مدیر سازمان تیم‌های ملی و علی اکبر ریاحی رییس کمیته همگانی حضور داشتند، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی هندبال، با توضیح روند آماده‌سازی ملی‌پوشان، برنامه‌های آینده تیم ملی را شرح داد. 

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال صبح فردا راهی مسکو می‌شود تا در تورنمنت چهارجانبه روسیه شرکت کند. 

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه مسکو روز 15 دی با بلاروس، 16 دی با روسیه و 17 دی با تیم ملی جوانان روسیه دیدار می‌کند. 

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی هندبال در تورنمنت چهارجانبه مسکو به این شرح است: 

15 دی – ساعت 13:30: ایران – بلاروس

16 دی – ساعت 16:00: ایران – روسیه

17 دی – ساعت 13:15: ایران – تیم ملی جوانان روسیه

پیش از این قرار بود تیم ملی هندبال مراکش در این تورنمنت شرکت کند که با انصراف این کشور، تیم ملی جوانان هندبال روسیه جایگزین این تیم در این تورنمنت شد.  

تیم ملی هندبال کشورمان فردا صبح ساعت 6:15 از طریف فرودگاه امام خمینی (ره) راهی مسکو می‌شود. 

ملی‌پوشان 18 دی ماه، ساعت 23:25 بطور مستقیم از مسکو راهی منامه، محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، می‌شوند تا نخستین بازی خود را 22 دی ماه مقابل نیوزیلند برگزار کنند. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط