اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3255
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شد

آقایان مسابقات

چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 18:00

صنعت مس کرمان هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند. 

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد. 

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت. 

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط