اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3139

دیدار رییس فدراسیون هندبال با پیشکسوتان هندبال استان اصفهان

فرهنگی هیئت‌ها

پنجشنبه, 26 بهمن 1402 10:41

رئیس فدراسیون هندبال در سفر به اصفهان با پیشکسوتان و بزرگان هندبال این استان دیدار کرد.

دیدار رییس فدراسیون هندبال با پیشکسوتان هندبال استان اصفهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در سفر به اصفهان برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات هندبال این استان، با پیشکسوتان هندبال دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار صمیمانه ابراز داشت: از سال‌های دور اصفهان یکی از قطب‌های هندبال ایران بوده و بازیکنان و مربیان بزرگی از این استان باعث افتخار آفرینی در هندبال ملی شده اند که امروز خیلی از این بزرگان در این جمع حضور دارند.

وی اضافه کرد: شما  پیشکسوتان موی خود را در هندبال سپید کرده‌ايد و عمر خود را برای این رشته گذاشته و امروز سرمایه بزرگ جامعه هندبال هستید و فدراسیون هندبال از نظرات کارشناسی شما قطعا بهره بیشتری خواهد برد.

در ادامه پاکدل ضمن تشکر از سید حسن افتخاری که همیشه حرمت بزرگان هندبال استان را داشته، صحبت‌هاي بزرگان هندبال اصفهان را در فضای صمیمی شنید و سپس  به همراه پیشکسوتان هندبال این استان دو بازی هفته دهم لیگ برتر مردان را از نزدیک تماشا کرد.
اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط