اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3113

دیدار رییس فدراسیون هندبال با مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

فدراسیون فرهنگی

دوشنبه, 16 بهمن 1402 15:15

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رییس فدراسیون هندبال با مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حجت الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل دیدار و در خصوص نقش ویژه فرهنگ در امر ورزش گفتگو کرد. 

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدیان، رییس کمیته فرهنگی این فدراسیون، نیز حضور داشت، احدی با بیان اینکه پاکدل جزو روسای فدراسیون‌هایی است که همگان اذعان دارند که عملکرد درخشانی داشته، اظهار داشت: هندبال جزو 5 -6 رشته اصلی کشور تبدیل  شده که جای خداقوت و تبریک دارد.

وی با بیان اینکه نباید موضوعات فرهنگی در ورزش را تنها در حفظ آئین و شعائر دینی خلاصه کنیم، افزود: یکی از موضوعات اصلی در کمیته فرهنگی باید موضوع هواداری باشد. هندبال رشته پر طرفداری بخصوص در استان‌های کشور است و کمیته فرهنگی باید برای بخش هواداری برنامه‌ریزی داشته باشد. همچنین ساماندهی چهره‌های شاخص ورزشی بسیار حائز اهمیت است و کمیته فرهنگی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که با چهره‌های ورزشی در سطوح مختلف تعامل ویژه داشته باشد. 

احدی افزود: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در حوزه فرهنگی وزارت ورزش بحث مربیان فرهنگی است. ما به طور ویژه در این بخش کار کردیم و هم‌اکنون 6 هزار مربی فرهنگی در سراسر کشور داریم که بخش از این تعداد مربیان هندبال هستند. کمیته فرهنگی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ کند تا به شکلی تربیت مربیان فرهنگی در فدراسیون آغاز شود. 

علیرضا پاکدل نیز در این جلسه با بیان اینکه با تلاش‌های حاج آقا احدی، پویایی خوبی در حوزه فرهنگ ورزش کشور ایجاده شده است، گفت: فدراسیون هندبال در این چند سال پیشقدم فرهنگ در ورزش بوده و این امر در دوران کرونا با برگزاری پویش‌های نیکوکاری آغاز شد. هم‌اکنون نیز به دنبال برنامه‌ریزی خوب و کاربردی در حوزه فرهنگی هستیم.

وی همچنین افزود: آقای محسن محمدیان که به ریاست کمیته فرهنگی فدراسیون هندبال منصوب شدند، سبقه خوبی در این بخش دارند و امیدوارم با تعامل با یکدیگر، کمیته فرهنگی یکی از کمیته‌های سرآمد این فدراسیون شود.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط