اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2993

دیدار رییس دفتر حافظ منافع مصر با رییس فدراسیون هندبال با هدف رایزنی‌های گسترده ورزشی بین دو کشور

بین الملل فدراسیون

یکشنبه, 10 دی 1402 14:58

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، با ریاست دفتر حفاظت منافع کشور مصر دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رییس دفتر حافظ منافع مصر با رییس فدراسیون هندبال با هدف رایزنی‌های گسترده ورزشی بین دو کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، «محمد ضیاء» ریاست دفتر حفاظت منافع مصر صبح امروز، 10 دی، با حضور در فدراسیون هندبال با «علیرضا پاکدل» دیدار و در خصوص مسائل ورزش بویژه توسعه روابط ورزش هندبال  بین دو کشور گفتگو کرد.

پاکدل در این دیدار با بیان موفقیت‌های تیم‌های ملی هندبال کشورمان طی چند سال اخیر در تمامی رده های سنی بویژه در حوزه بانوان، بر همکاری دو کشور برای توسعه هندبال در بخش بانوان و آقایان و همچنین برگزاری اردوهای مشترک و بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی هندبال دو کشور تاکید کرد.

محمد ضیاء نیز با اشاره به بهره‌مندی از تجربه بانوان هندبالیست کشورمان برای پیشرفت هندبال زنان مصر، برگزاری اردوهای مشترک و بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی هندبال دو کشور را راهی مثمرثمر برای افزایش همکاری‌های ورزشی دو کشور دانست و تاکید کرد با مسئولان ورزشی مصر در این خصوص رایزنی خواهد کرد. 

همچنین پاکدل رسما از محمد ضیاء درخواست رایزنی های لازم با دکتر «حسن مصطفی» رییس مصری هندبال فدراسیون جهانی، برای حضور در اولین تورنمنت بینالمللی در کشور ایران را نمود که با استقبال رییس دفتر حفاظت منافع مصر در ایران روبرو شد.

وی  حضور «شریف مومن» سرمربی نامدار  مصری تیم ملی جوانان ایران را نقطه عطفی برای ادامه بیشتر روابط ورزش کشور ایران و مصر دانست و افزود: شریف در زمان بازیگری خود یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی هندبال مصر بود که افتخارات زیادی برای کشور مصر بدست آورد و بعد از آن در زمینه مربیگری هم عملکرد خوبی در تیمهای ملی کشورهای مختلف داشته و من به آقای رییس برای این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم که تیم ملی جوانان ایران با این  مربی ضمن کسب سکوی آسیایی به رقابت‌های جهانی صعود کند.

ریاست دفتر حفاظت منافع مصر در پایان این دیدار با همراهی رییس فدراسیون هندبال از سالن شهید قاسم سلیمانی بازدید کرد که پاکدل در این بازدید توپ هندبال و هدایایی را به رسم یادبود به وی اهدا کرد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط