اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1521

دیدار روسای فدراسیون‌های هندبال و پزشکی ورزشی/ تاکید و تفاهم بر تعامل حداکثر میان دو فدراسیون

فدراسیون

یکشنبه, 02 مرداد 1401 18:48

روسای فدراسیون‌های هندبال و پزشکی ورزشی با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

دیدار روسای فدراسیون‌های هندبال و پزشکی ورزشی/ تاکید و تفاهم بر تعامل حداکثر میان دو فدراسیون بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی راه‌کارهای توسعه همکاری‌های مشترک دو فدراسیون را مورد بررسی قرار دادند.


دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به خدمات متنوع و پشتیبانی‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون‌های مختلف به‌ویژه فدراسیون های المپیکی به عمل می‌آورد، تصریح کرد: هندبال کشورمان در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزش و عموم مردم ایفا کرده است. امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و شاهد اعتلای بیش از پیش هندبال کشورمان در سطح قاره و جهان باشیم.


وی افزود: در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی همه تلاش خود را به کار می بندد تا در زمینه‌های همکاری مشترک، پشتیبانی لازم را از هندبال کشور استمرار بخشد.


در این دیدار همچنین علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از حمایت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون‌های مختلف تاکید کرد که تعامل و همکاری بین این دو فدراسیون قطعا نتایج مثبتی در پی داشته و ابراز امیدواری نمود این تعاملات در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش، پوشش پزشکی و ساماندهی ورزشکاران با قدرت ادامه یابد.


پاکدل افزود: نقش مهم فدراسیون پزشکی ورزشی در‌حمایت از فدراسیون‌های مختلف از جمله فدراسیون هندبال بسیار حائز اهمیت بوده و این فدراسیون با مدیریت دکتر نوروزی اقدامات ارزشمندی را در سال‌های اخیر به ثمر رسانده است.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط