اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1362

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

فدراسیون

یکشنبه, 25 اردیبهشت 1401 17:40

رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دیدار کردند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد توسعه رشته هندبال در استان فارس و همراهی و حضور اداره کل در کنار هیئت هندبال استان فارس بحث و تبادل نظر نمود.


حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به روند رو به رشد رشته هندبال در سال‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه در مدت زمان اخیر شاهد رشد رشته هندبال در تمام ارکان هستیم و در استان‌های مختلف کشور نیز نگاه به رشته هندبال ویژه‌تر شده و طرفداران این رشته در حال افزایش است.


وی افزود: استان فارس به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی رشته هندبال هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی به شمار می‌رود و ما نیز خود را همواره در کنار فدراسیون می‌بینیم و با تمام توان از هندبال کشور حمایت می‌کنیم. در بحث زیرساخت‌ها در تلاش هستیم تا امکانات بیشتری را در اختیار رشته هندبال قرار دهیم و برنامه‌های زیادی نیز برای افزایش هندبالیست‌های استان داریم.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین به موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های تیم‌های ملی هندبال در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اینکه هندبال ایران امروز جایگاه ویژه‌ای در عرصه بین‌المللی پیدا کرده یک اتفاق ویژه به شمار می‌آید و همه باید برای موفقیت هندبال کشور به یاری فدراسیون هندبال بیاییم تا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این دیدار اظهار کرد: استان فارس در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی بر روی رشته هندبال کرده است و شاهد حضور تیم‌های زیادی از این استان در رقابت‌های مختلف هندبال هستیم. همچنین این استان ملی‌پوشان موفقی را نیز به جامعه هندبال کشور معرفی نموده است و امیدوارم این روند با حضور جناب آقای صفرپور ادامه یابد و البته پرقدرت‌تر دنبال شود.


وی افزود: نگاه ویژه‌ای از همان ابتدای حضورم نسبت به توسعه هندبال در سراسر ایران داشته‌ام و برای این توسعه نیازمند حضور ادارات کل استان در کنار هیئت‌های هندبال هستیم. خوشبختانه در حال حاضر روسای هیئت‌های سراسر کشور با قدرت فعالیت خود را دنبال می‌کنند و امید داریم با حمایت‌های ادارات کل استانی شاهد تسریع حرکت رو به رشد هندبال کشور باشیم.


رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه موفقیت‌های هندبال در مدت زمان اخیر سبب اقبال گسترده نسبت به این رشته شده، افزود: با موفقیت‌هایی که تیم‌های ملی هندبال در مدت زمان اخیر به دست آوردند شاهد استقبال گسترده‌ای از این رشته هستیم و نقش ادارات کل برای جذب مخاطبان بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر هندبال ایران باشیم و برای این امر نیاز داریم تا تمام ارکان استان‌ها در کنار فدراسیون و هیئت‌های استانی باشند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط