اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1761

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران / تجلیل از علی جوادی به پاس حمایت از هندبال استان تهران

هیئت‌ها

چهارشنبه, 02 آذر 1401 09:56

رئیس فدراسیون هندبال از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل کرد.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران / تجلیل از علی جوادی به پاس حمایت از هندبال استان تهران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد آخرین شرایط هیئت هندبال استان تهران بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به ظرفیت‌های گسترده استان تهران در رشته هندبال تاکید کرد و خواستار حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این رشته شد.

پاکدل اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های گسترده‌ای در استان تهران در رشته هندبال وجود دارد که می‌توان با همراهی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان این ظرفیت‌ها را هرچه بیشتر مورد بهره‌برداری قرار داد.

در این دیدار رئیس فدراسیون هندبال از تلاش‌های علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حمایت از هندبال استان تهران تقدیر به عمل آمد.

در این دیدار روح‌الله اکرمی‌نیا دبیر هیئت هندبال استان تهران و ایرج رضایی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط