اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2055

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس / از برنامه‌ریزی برای گسترش زیرساخت‌ها تا فراهم نمون شرایط برای برپایی اردوهای ملی و میزبانی از رویدادهای بین‌المللی هندبال در طبس

هیئت‌ها

چهارشنبه, 19 بهمن 1401 21:34

رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس با یکدیگر دیدار و گفت‌گو کردند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس / از برنامه‌ریزی برای گسترش زیرساخت‌ها تا فراهم نمون شرایط برای برپایی اردوهای ملی و میزبانی از رویدادهای بین‌المللی هندبال در طبس بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با رمضان کریتی ثانی مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در مورد توسعه و رشد هرچه بیشتر فعالیت‌های باشگاه زغال سنگ طبس در رشته هندبال بحث و تبادل نظر کرد.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های گسترده باشگاه زغال سنگ طبس در رشته هندبال اظهار کرد: فعالیت‌های باشگاه‌ها زغال سنگ طبس در رشته هندبال بسیار قابل توجه و ماندگار است و باید از این تلاش‌ها قدردانی نمایم. فعالیت‌های این باشگاه نه تنها در رشد و گسترش هندبال در شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی موثر بوده بلکه در توسعه هندبال کشور نیز اثرگذار بوده است.


وی افزود: از اینکه مجموعه پرتلاش شرکت زغال سنگ طبس دغدغه ویژه‌ای در توجه به عرصه ورزش و بخصوص رشته هندبال دارد بسیار خرسندیم و ما نیز در فدراسیون هندبال هر کمک و حمایتی که لازم باشد از باشگاه فرهنگی ورزشی زغال سنگ طبس انجام خواهیم داد.


رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: فعالیت آکادمی هندبال باشگاه زغال سنگ طبس یکی از اقدامات ارزشمند این باشگاه است و امیدوارم با فعالیت این باشگاه به عنوان پایگاه ملی هندبال شاهد گسترش هرچه بیشتر هندبال در استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس باشیم و در زمینه صدور مجوز و همراهی با باشگاه زغال سنگ، فدراسیون تمامی حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.


پاکدل با بیان اینکه ظرفیت‌های گسترده‌ای در باشگاه زغال سنگ طبس برای میزبانی از مسابقات داخلی و بین‌المللی وجود دارد، گفت: با ظرفیت بسیار خوبی که از شرکت زغال سنگ طبس و باشگاه ورزشی این مجموعه سراغ داریم قطعا با گسترش زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری باشگاه زغال سنگ طبس حتی می‌توان شاهد برگزاری رویدادهای بین‌المللی رشته هندبال در این مجموعه باشیم.


وی افزود: برگزاری اردوهای ملی در باشگاه زغال سنگ طبس یکی از برنامه‌های فدراسیون هندبال است و در آینده نزدیک قطعا یکی از اردوهای تیم‌های ملی در این باشگاه برگزار خواهد شد.


رئیس فدراسیون هندبال در پایان با اشاره به سرمایه‌گذاری باشگاه زغال سنگ طبس در رده سنی پایه، گفت: نگاه ویژه‌ای که باشگاه زغال سنگ طبس به رده‌های سنی پایه دارد بسیار قابل تقدیر است و باید این نگاه تداوم داشته باشد. قطعا برنامه‌های باشگاه زغال سنگ طبس در جذب استعدادهای برتر هندبال در شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی بسیار موثر خواهد بود.


رمضان کریتی ثانی مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس نیز در این نشست به توفیقات رشته هندبال در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد موفقیت‌های پی در پی رشته هندبال در سال‌های اخیر هستیم و همین امر هم سبب شده تا این رشته ورزشی بیش از پیش مورد توجه عموم جامعه قرار گیرد و باید در این باره از تلاش‌های ریاست فدراسیون هندبال تقدیر نمایم.


وی افزود: یکی از اهداف شرکت زغال سنگ طبس نگاه به ورزش و توسعه آن بوده و در این حوزه باشگاه ورزشی زغال سنگ طبس نگاه ویژه‌ای به رشته هندبال دارد و موفقیت‌های خوبی را نیز در این رشته ورزشی بدست آورده است.


مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در پایان خاطر نشان کرد: یک برنامه‌ریزی ویژه برای گسترش زیرساخت‌های باشگاه زغال سنگ طبس داریم و توسعه امکانات این باشگاه سبب خواهد شد تا در رشته هندبال شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم. هر کمکی که برای توسعه رشته هندبال نیاز باشد را انجام خواهیم داد و در کنار فدراسیون هندبال برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی خواهیم بود.


در این نشست مدیر عامل باشگاه ورزشی زغال سنگ طبس و سرپرست کمیته امور استانهای فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.


پس از این نشست رئیس فدراسیون هندبال از امکانات و بخشهای مختلف ورزشی باشگاه زغال سنگ طبس بازدید نمود.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط