اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2052

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی / ایجاد زمینه‌های فعالیت هرچه بیشتر رشته هندبال در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 19 بهمن 1401 16:51

رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با یکدیگر دیدار و گفت‌گو کردند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی / ایجاد زمینه‌های فعالیت هرچه بیشتر رشته هندبال در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با حسین زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در مورد آخرین شرایط توسعه هندبال در این منطقه بحث و تبادل نظر نمودند.


رئیس فدراسیون هندبال در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از حوزه ورزش، خاطر نشان کرد: حضور فعالانه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در حوزه ورزش می‌تواند در توسعه این امر در کشور بسیار موثر باشد و امیدوارم شاهد حضور و تیم‌داری منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در رشته هندبال نیز باشیم.


وی افزود: تشکیل یک تیم هندبال در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هم به توسعه این رشته کمک خواهد کرد و هم جوانان زیادی را در خراسان جنوبی به سمت رشته هندبال ترغیب خواهد کرد. ما نیز در فدراسیون هندبال از فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در حوزه هندبال حمایت خواهیم کرد.


پاکدل همچنین پیشنهاد تاسیس آکادمی هندبال در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی را نیز مطرح نمود و گفت: فعالیت آکادمی‌های هندبال در سراسر کشور گامی موثر در توسعه این رشته بود و امیدوارم شرایط فراهم شود که منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز صاحب یک آکادمی هندبال شود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در خراسان جنوبی در رشته هندبال وجود دارد که با سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توان شاهد رشد و توسعه هندبال بیشتر هندبال در این استان بود و امیدوارم منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با ظرفیت بسیار بالایی که در اختیار دارد در این زمینه حضوری فعالانه داشته باشد.


حسین زارعی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار کرد: موفقیت‌های هندبال در دو سال اخیر بسیاری را برای حضور و فعالیت در این رشته جذاب ترغیب کرده است و ما نیز آمادگی آن را داریم که در امر ورزش حضوری بیشتر داشته باشیم.


وی افزود: نگاه ویژه به حوزه ورزش از جمله رشته هندبال از برنامه‌های سال آینده منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در رشته هندبال نیز حضوری فعال داشته باشیم.


در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس تلاشهای مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در امر ورزش به وی اهدا شد.


در  این دیدار مجتبی شریعتی فر ریاست هیئت هندبال استان خراسان جنوبی و ایرج رضایی سرپرست کمیته امور استانهای فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط