اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2143

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و فرماندار شهرستان قروه درگزین / گفت‌گو درباره توسعه هندبال و ایجاد پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی

فدراسیون

یکشنبه, 14 اسفند 1401 16:16

رئیس فدراسیون هندبال و فرماندار شهرستان درگزین با یکدیگر دیدار و گفت‌گو کردند.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال و فرماندار شهرستان قروه درگزین / گفت‌گو درباره توسعه هندبال و ایجاد پایگاه قهرمانی هندبال ساحلی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر به استان همدان در دیدار با فرماندار شهرستان درگزین در مورد توسعه هندبال در این شهرستان بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار کمیل خواستان فرماندار شهرستان درگزین از اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی با پیگیری‌های استاندار به پروژه ساخت خانه هندبال قروه درگزین خبر داد و گفت: شهرستان درگزین دارای استعدادهای درخشان ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی است که درخشش بازیکنان قروه درگزین در تیم ملی هندبال ایران یکی از این افتخارات است و ما برای پویایی ورزش شهرستان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: در سال جاری درگزین توانست چندین ورزشکار در اردوهای تیم ملی هندبال داشته باشد که این جای تقدیر و حمایت ویژه دارد. محمد مهدی حیدریان یکی از نابغه‌های هندبال ساحلی کشور اهل شهر قروه درگزین است.

فرماندار شهرستان درگزین خاطر نشان کرد: می‌توان با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش شهرستان درگزین به ویژه در هندبال نتایج بسیار طلایی و چشمگیری در سطح جهانی گرفت که نمونه بارز آن کسب رتبه سوم مسابقات در سطح جهانی توسط تیم ملی هندبال ساحلی برای کشور عزیزمان بود.
وی افزود: درگزین با اینکه حتی یک متر هم ساحل ندارد، ورزشکاران رشته هندبال ساحلی این شهرستان توانستند پیشرفتی داشته باشند که در سطح کشور دارای جایگاه و احترام باشد. در حد توان شهرستان از ورزش و هندبالیست‌های عزیز درگزین حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم آنها را در میادین ورزشی کشور و جهانی ببینیم.

همچنین علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست اظهار کرد:  در حد توان فدراسیون از ورزش درگزین حمایت خواهیم کرد چرا که درگزین ظرفیت توسعه این ورزش را دارد.

وی افزود: درگزین شهرستانی است که ساحل ندارد اما جای بسیار خوشحالی دارد با ظرفیتی که دارد ورزشکارانش را تا تیم ملی رسانده است .اگر تا پایان امسال یا اوایل سال آینده زمین ساحلی هندبال شهرستان به بهره برداری برسد، این قول را به ورزشکاران این رشته می دهیم که یک پایگاه قهرمانی ساحلی کشور را در درگزین ایجاد کنیم که تنها در ۲ استان ساحلی وجود دارد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه قهرمانی ساحلی درگزین که سومین پایگاه قهرمانی ساحلی کشور است می‌تواند قهرمان‌پروری کند و استعداد‌های ناب این رشته را شناسایی و به کشور معرفی کند. تلاش خواهیم کرد تا درگزین را نیز در بحث امکانات و ایجاد فضای مناسب برای هندبال حمایت کنیم.

مهدی اسفندیاری صالح رئیس هیئت هندبال استان همدان نیز در این نشست اظهار کرد: شهرستان قروه درگزین قطب هندبال پسران غرب کشور است و از استعدادهای آن می‌توان به محمد مهدی حیدریان بازیکن تیم ملی که توانست مقام اول آسیا و سوم جهان را در یونان کسب کند، اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های این رشته ورزشی در شهر قروه درگزین از جمله سایت هندبال ساحلی و خانه هندبال مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ایجاد خواهد شد.

 در پایان این جلسه از هندبالیست های تیم ملی اهل شهرستان درگزین، مربیان و حامیان این رشته تقدیر شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط