اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 879

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با مدیرعامل باشگاه سپاهان / پاکدل: سپاهان از باشگاه‌های ریشه‌دار کشور و فعال در هندبال است

فدراسیون هیئت‌ها

یکشنبه, 17 بهمن 1400 13:23

رئیس فدراسیون هندبال با مدیرعامل باشگاه سپاهان دیدار و گفت‌گو کرد.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با مدیرعامل باشگاه سپاهان / پاکدل: سپاهان از باشگاه‌های ریشه‌دار کشور و فعال در هندبال است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از فعالیت‌های صورت گرفته توسط سپاهان در عرصه هندبال قدردانی نمود و گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار در ورزش کشور است و در رشته هندبال نیز همواره شاهد خدمات شایانی از سوی این باشگاه‌ بوده‌ایم.



وی افزود: باشگاه سپاهان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار در کشورمان است که در سال‌های اخیر هم خدمات شایانی به هندبال کشور ارائه کرده است. در کنار رده سنی بزرگسال خوشبختانه آکادمی این باشگاه فعالیت بسیار خوبی در بخش پایه نیز دارد که به ارتقای هندبال استان و در نهایت کشور کمک خواهد نمود.



رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور برخی از ملی‌پوشان هندبال ایران در تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: سپاهان از بازیکنان خود حمایت خوبی دارد و امیدواریم نگاه ویژه‌‌تری نسبت به ملی‌پوشان این تیم صورت پذیرد.



پاکدل همچنین در پایان ضمن تشکر از نگاه مثبت و حمایتی ساکت از رشته هندبال نسبت به رفع دغدغه‌های باشگاه سپاهان در رشته هندبال با همراهی و همکاری هیئت هندبال استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بزودی موارد و دغدغه‌هایی که وجود دارد با پیگیری هیئت هندبال اصفهان هرچه سریعتر مرتفع خواهد شد تا باشگاه سپاهان هم بتواند در ادامه مسیرش در خدمت‌رسانی به هندبال اصفهان و کشور موفق عمل نمایند.


در ادامه این نشست محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تشکر از حضور پاکدل در باشگاه سپاهان گفت: موفقیت ارزشمند تیم ملی و جهانی شدن هندبال را که باعث خوشحالی همه مردم شد به شما تبریک می‌گویم و قطعا این موفقیت‌ها ناشی از برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون بوده است.

وی با اشاره به دغدغه‌های خود در هندبال پایه و دوراندیشی این باشگاه در تربیت نسل طلایی دیگری برای هندبال سپاهان و اصفهان از برنامه‌های فدراسیون برای رده‌های سنی پایه تشکر کرد و قول حمایت بیش از پیش را از رشته هندبال داد.


در این نشست سید رضا افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان نیز حضور داشت.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط