اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2385
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

دومین شکست نیروی زمینی شهید شاملی ایران

مسابقات

دوشنبه, 15 خرداد 1402 11:46

نیروی زمینی شهید شاملی ایران دومین شکست خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد.

دومین شکست نیروی زمینی شهید شاملی ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون در چهارمین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۰ امروز، دوشنبه ۱۵ خرداد، به مصاف النجمه بحرین رفت.

نماینده بحرین بازی‌ را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی توانست اختلاف گل خوبی ایجاد کند و در پایان نیمه نخست نیز با نتیجه ۲۳ بر ۱۵ شهیدشاملی را شکست داد.

در نیمه دوم نماینده ایران تلاش زیادی برای بازگشت به بازی کرد و موفق هم بود اما در پایان با نتیجه ۳۶ بر ۳۳ بازی را به النجمه بحرین واگذار و دومین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

محمد علی بازیکن النجمه بحرین در مصاف با تیم نزاجا شهیدشاملی کازرون در روز چهارم رقابت‌های بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

از دقایقی دیگر الدحیل قطر با جونیور چین دیدار می‌کند. 

رقابت تاشکند ازبکستان با الکویت کویت، الریان قطر با الکاظمه کویت و عمان کلاب با فولاد سپاهان اصفهان دیگر دیدارهای روز چهارم جام باشگاه‌های آسیاست. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط