اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1320

دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر هندبال / یک گام تا مشخص شدن فینالیست‌ها

مسابقات

شنبه, 10 اردیبهشت 1401 15:52

مرحله برگشت پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران برگزار می‌شود.

دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر هندبال / یک گام تا مشخص شدن فینالیست‌ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با برگزاری دو دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ در شامگاه یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه چهره نهایی دو فینالیست لیگ برتر هندبال ایران مشخص خواهد شد.


در دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سالن تختی کازرون به مصاف یکدیگر می‌روند و تقابل تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان نیز در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار می‌شود.

در دور رفت این مرحله سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۲۳ – ۲۲ مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۵ بر ۲۳ مس کرمان را از پیش رو برداشت.


پیش از آغاز مرحله پلی‌آف و در مرحله گروهی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل پیش، تنها برابر سپاهان اصفهان تن به شکست داده بود اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. کازرونی ها در تلاش هستند تا بتوانند عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را دوباره تکرار نمایند.


در دیگر سو ذوب‌آهن اصفهان نیز با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان تیم سوم مرحله گروهی راهی مرحله پلی‌آف شد و حالا باید در دور برگشت پلی‌‌آف در خارج از خانه و در زمین حریف در برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر صف آرایی کند.


شکست خانگی ذوب‌آهن برابر شهید شاملی کار را برای ذوبی‌ها دشوار نموده، با این حال سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان معتقد است با وجود شکست در دیدار رفت مرحله پلی‌آف تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در دور برگشت با پیروزی مقابل نیروی زمینی شهید شاملی به فینال راه یابد.


حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست در دور رفت پلی‌آف گفته بود: ما بازی را با دو اختلاف باختیم و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم و اگر در کازرون با نتیجه بالای ۲ اختلاف حریف را شکست بدهیم به فینال راه پیدا می‌کنیم. در بازی برگشت هر دو تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد و حریف ما نیز برای پیروزی وارد زمین خواهد شد و به همین خاطر شاهد بازی نزدیک‌تری در مرحله برگشت خواهیم بود.


در دیگر سو محمدرضا رجبی سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرده بود: بازی خوبی را مقابل حریف انجام دادیم و حتی می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز میدان باشیم.


البته رجبی با اشاره به اینکه در مرحله پلی‌آف هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، گفته بود: ما با همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف دیدار کردهایم و باید تاکید کنم که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم عملکرد خوبی در ادامه داشته باشیم و راهی فینال شویم و در پایان نیز به بهترین عملکرد لیگ را به پایان برسانیم.


در دیگر سو نیز سپاهان اصفهان که با صدرنشینی مرحله گروهی لیگ را به پایان رسانده و تنها با یک شکست از ۱۸ بازی و با ۳۴ امتیاز راهی مرحله پلی‌آف لیگ شده بود، امید بسیاری دارد تا بتواند مانند دور رفت با شکست حریف در اصفهان در فینال مسابقات لیگ برتر حضور یابد و پس از دو فصل مجددا عنوان قهرمانی را کسب کند.

تیم مس کرمان نیز با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم چهارم رده‌بندی لیگ برتر در مرحله گروهی راهی مرحله پلی‌آف شده بود و حالا باید در زمین حریف تمامی تلاش خود را به کار ببندد تا بتواند راهی فینال شود و با ارائه یک نمایش خوب راهی فینال شود و عنوان قهرمانی دو فصل پیش خود را تکرار نماید.


مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی مقابل حریف اظهار کرده بود: تقابل با مس کرمان یک تقابل نزدیک و پرفشار بود اما در نهایت شاگردانم با عملکردی بهتر موفق به کسب نتیجه شدند. در مرحله پلی‌آف هر تیمی هر چه در توان دارد به نمایش می‌گذارد و تمامی توان تیم‌ها برای پیروزی است. ما نیز تمامی تلاش خود را برای پیروزی به کار بستیم و در نهایت نیز مقابل حریف نتیجه را به نفع خود به اتمام رساندیم.


در دیگر سو محسن اخگر سرمربی تیم هندبال مس کرمان معتقد بود بازیکنانش نمایش خوبی مقابل سپاهان داشتند و تمام تلاش آنها جبران نتیجه در دیدار برگشت و صعود به فینال است.


اخگر گفته بود: امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم کم اشتباه در برابر حریف ظاهر شویم و راهی فینال مسابقات لیگ برتر شویم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط