اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3032
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

دور برگشت لیگ برتر بانوان؛ کازرون در تعقیب مدعیان/ دوئل سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان برای قهرمانی در لیگ برتر

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 21 دی 1402 10:30

نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان فردا آغاز می‌شود.

دور برگشت لیگ برتر بانوان؛ کازرون در تعقیب مدعیان/ دوئل سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان برای قهرمانی در لیگ برتر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نیم فصل دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود.

در مهمترین دیدار فردا، فولاد هرمزگان که صدرنشینی نیم فصل را با شکست 20-22 در هفته هفتم به سنگ آهن بافق تقدیم کرد، میزبان زاگرس جنوبی کازرون است. فولاد هرمزگان هم‌اکنون با 12 امتیاز در رده دوم و زاگرس جنوبی کازرون با 10 امتیاز در رده سوم هستند و تقابل این دو تیم در آغاز نیم‌فصل قطعا تماشایی خواهد بود. زاگرس جنوبی کازرون نیز طی بازی‌های خود در نیم فصل نشان داده عزم جدی برای قهرمانی فصل جدید لیگ برتر دارد و قصد ندارد به همین راحتی‌ها عقب‌نشینی کند.

در دیگر دیدار هفته هشتم فولاد مبارکه سپاهان که با پیروزی نیم‌فصل را به پایان رساند، میزبان نفت و گاز گچساران است. سپاهان در هفته هفتم موفق شد شاگردان خدیجه قانع در زاگرس جنوبی کازرون را با یک گل بیشتر و نتیجه 25-26 از پیش رو بردارد تا با این پیروزی 9 امتیازی شود و در رده پنجم قرار بگیرد تا امیدهایش را برای ادامه فصل از دست ندهد. گچساران نیز با احتساب یک امتیاز لیگ آیندگان با 4 امتیاز در رده ششم ایستاده است. در بازی فردا مدافعان جوان این تیم کار مشکلی در حفاظت از دروازه خود روبروی مهاجمان تیزپای سپاهان خواهند داشت.

سنگ آهن بافق نیز که با شکست فولاد هرمزگان با قهرمانی نیم فصل را به پایان رساند، مهمان سنندج است. بافق با 12 امتیاز پیروزی‌های خود و احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، هم‌اکنون 13 امتیازی است و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است. سنندج نیز با 7 شکست در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و فردا بازی سختی روبروی بافق خواهد داشت.

در آخرین دیدار فردا نیز شهید چمران لارستان از شهدای رزکان البرز پذیرایی می‌کند. شهدای رزکان البرز تا اینجای فصل خوب پیش آمده و هم‌اکنون با 9 امتیاز هم امتیاز سپاهان است و در رده چهارم جدول قرار دارد. شهید چمران لارستان نیز با 4 امتیاز در رده هفتم جای گرفته است.

برنامه کامل مسابقات هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان به این ترتیب است:

شهید چمران لارستان – شهدای رزکان البرز
سنندج – سنگ آهن بافق
فولاد مبارکه سپاهان – نفت و گاز گچساران
فولاد هرمزگان – زاگرس جنوبی کازرون

در پایان نیم فصل لیگ برتر هندبال سنگ آهن بافق با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان با 13 امتیاز صدرنشین است، فولاد هرمزگان با 12 امتیاز و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان با 9 امتیاز و نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با 4 و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است تیم‌های سنگ آهن بافق، شهدای رزکان البرز، فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و براین اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان، فردا، جمعه 22 دی، و راس ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط