اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3209

دو شکست و یک برد حریف نامدار اروپایی مقابل هندبالیست‌های جوان ایران در اردوی تدارکاتی تهران

آقایان بین الملل تیم‌های ملی

سه شنبه, 29 اسفند 1402 13:24

تیم‌ملی هندبال جوانان ایران در اردوی تدارکاتی تهران در دو‌ بازی اول روسیه را شکست داد و در بازی سوم مغلوب حریف قدرتمند اروپایی خود شد.

دو شکست و یک برد حریف نامدار اروپایی مقابل هندبالیست‌های جوان ایران در اردوی تدارکاتی تهران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی جوانان روسیه که جهت انجام سه بازی تدارکاتی به ایران آمده است، در دو بازی اول مغلوب هندبالیست‌های جوان ایران شد و در بازی سوم که امروز ساعت  ۱۱:۳۰ در محل تالار فدراسیون هندبال برگزار شد، توانست تیم ملی جوانان را شکست دهد.

در این بازی با توجه به دو برد قبلی شریف مومن، مربی مصری تیم ملی هندبال ایران، بیشتر از بازیکنان ذخیره جهت ارزیابی آنها استفاده کرد و نیمه اول ۲۱_۱۶ به سود روس‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم با وجود بازی فیزیکی شاگردان آنتون لفچنکو، جوانان تیم ملی ایران بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در لحظاتی از بازی نیز به حریف قدرتمند خود نزدیک شدند ولی در نهایت این روس‌ها بودند که با نتبجه ۳۱_۳۸ بازی را به نفع خودشان به پایان بردند و به این ترتیب دو بازی اول مقابل جوانان برومند ایران شکست خوردند و در بازی آخر توانستند پیروز میدان باشند.

تیم ملی هندبال جوانان روسیه پس از اتمام بازی‌های خود مقابل جوانان ایران، فردا تهران را به مقصد مسکو ترک خواهد کرد و اردوی تیم ملی ایران هم امروز به پایان خواهد رسید و‌ بازیکنان و کادر فنی جهت استراحت و عید نوروز به جمع خانواده ملحق خواهند شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان خود را برای رقابت‌های قهرمانی جوانان  آسیا که از تاریخ سوم تا دوازهم شهریور ماه در عربستان سعودی برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط