اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2106

در راستای اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو/ برگزاری نشست تخصصی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون هندبال

فدراسیون

پنجشنبه, 04 اسفند 1401 09:50

در ادامه نشست‌های تخصصی مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با فدراسیون‌های داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، نشست مسئولان فدراسیون هندبال برگزار شد.

در راستای اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو/ برگزاری نشست تخصصی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از کمیته ملی المپیک، این نشست با حضور محمود خسروی وفا رئیس ملی المپیک، دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو، دکتر مهین فرهادی‌زاد نائب رئیس کمیته، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دکتر نصراله سجادی مشاور رئیس کمیته، آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای برون مرزی، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، رضا عزتی دبیر فدراسیون و افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون برگزار شد.


در ابتدا محمود خسروی وفا ضمن تقدیر از زحمات فدراسیون‌ها بر حمایت از اعزام کاروانی کیفی و افتخار آفرین به بازیهای آسیایی هانگژو تاکید کرد.


سپس دکتر هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو عنوان داشت: هدف از برگزاری چنین نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های داوطلب اعزام به هانگژو شناخت بهتر و بیشتر با دغدغه‌ها و مشکلات فدراسیون‌ها و تلاش توأمان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در راستای رفع نیازهای آنهاست تا همانطور که ریاست محترم کمیته فرمودند کاروانی کیفی راهی این آوردگاه مهم شود.


 در ادامه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: فدراسیون هندبال ضمن ایجاد همدلی در خانواده خود توجه و نگاه یکسانی به رشد و توسعه توأمان هندبال آقایان و بانوان دارد به‌طوریکه حضور شایسته تیم‌های ملی کشورمان در عرصه بین‌المللی ضمن خوشحالی مردم عزیز، موجب تحسین دیگر کشورها و مسئولین فدراسیون قاره‌ای و جهانی شده است.


وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته اقدامات خوبی در راستای زیرساخت‌ها و پشتوانه‌سازی در هندبال صورت گرفته و به امید خدا طی چند سال آینده تبدیل به یکی از قدرت‌های مهم آسیایی و جهانی در این رشته خواهیم شد.


پاکدل افزود: در بازیهای آسیایی هانگژو با توجه به سرمایه‌گذاری خوب و ویژه‌ای که کشورهایی مانند بحرین، قطر، کره‌جنوبی و کویت در سالهای گذشته در جذب مربی و تربیت بازیکنان و افزایش زیرساخت‌ها داشته‌اند نمی‌توان قول قهرمانی داد اما نهایت تلاشمان را برای بهترین نتیجه به‌کار خواهیم برد.


در ادامه رئیس فدراسیون هندبال توضیحات کاملی را در مورد برنامه آماده‌سازی تیم‌های ملی مردان و زنان هندبال ایران تا بازیهای آسیایی هانگژو ارائه نمود.

در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، حرمت سادات زبردست نماینده برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، مرتضی کوهی و محمد تابع نیز حضور داشتند.

کمیته ملی المپیک

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط