اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 450

در بررسی اداره کل همگانی وزارت ورزش صورت گرفت / تقدیر از عملکرد کمیته همگانی فدراسیون هندبال

همگانی

یکشنبه, 30 آبان 1400 16:06

در نشستی با حضور کارشناسان وزارت ورزش و جوانان، عملکرد کمیته همگانی فدراسیون هندبال مورد بررسی قرار گرفت.

در بررسی اداره کل همگانی وزارت ورزش صورت گرفت / تقدیر از عملکرد کمیته همگانی فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ظهر امروز (یکشنبه) کارشناسان و نمایندگان دفتر اداره‌کل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای بررسی و ارزیابی عملکرد کمیته همگانی فدراسیون هندبال در محل این فدراسیون حضور یافتند و با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و اکبر ریاحی رئیس کمیته همگانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال توضیحاتی در مورد فعالیت‌های کمیته همگانی فدراسیون ارئه داد و گفت: در راستای فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته همگانی فدراسیون، رشته جذاب هندبال پیشرفت و توسعه چشمگیری در استان‌های کشور داشته است.

اکبر ریاحی رئیس کمیته همگانی فدراسیون هندبال نیز در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته متبوع خود، برنامه و اهداف پیش روی این کمیته را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های متفاوتی برای همگانی کردن رشته جذاب هندبال در دست داریم.

وی افزود: دو طرح نوین هندبال پنج نفره و کف‌بال برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود که این طرح در راستای همگانی کردن ورزش هندبال بسیار کارآمد است.
ریاحی ادامه داد: با توجه به کسب کرسی‌های جدید در فدراسیون هندبال آسیا از جمله کرسی هیئت رئیسه و ریاست کمیته توسعه در تلاش هستیم دو طرح ایرانی کف بال و هندبال 5 نفره را به نام ایران ثبت کنیم.

کارشناسان وزرات ورزش در ادامه عملکرد کمیته همگانی فدراسیون هندبال را یکی از بهترین عملکردها در بین فدراسیون‌های ورزشی ارزیابی نمودند و فعالیت‌های فدراسیون هندبال و کمیته همگانی را در این راستا شایسته تقدیر دانستند.

انتهای پیام



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط