اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3386
پس از صعود چندپله‌ای در رنکینگ جهانی جوانان؛

دختران شایسته هندبال، فردا به کشور بازمی‌گردند

بانوان

شنبه, 09 تیر 1403 15:30

تیم ملی هندبال دختران ایران پس از درخشش و صعود 3 پله‌ای در رنگینگ جهانی، فردا ظهر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به تهران بازمی‌گردد.

دختران شایسته هندبال، فردا به کشور بازمی‌گردند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران که موفق شد با درخشش و بازی تحسین برانگیزش در جدال پایانی مقابل رقیب آسیایی خود یعنی ازبکستان قاطعانه به پیروزی دست پیدا و با کسب عنوان بیست و هفتمی جهان، صعود سه پله‌ای را در رنگینگ جهانی ثبت کند، فردا، یکشنبه، 10 تیرماه 1403، ساعت 11:30 ظهر از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  با استقبال مسئولان هندبال و خانواده این رشته توپی به کشور بازمی‌گردد.  

گفتنی است تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان که سال ۲۰۲۲ در اسلوونی برگزار شد، در رده سی‌ام قرار گرفت. اما این نسل طلایی در آوردگاه جهانی مقدونیه توانست در دومین حضور خود در این پیکارها جایگاه بیست و هفتم دنیا را به نام خود ثبت کرده و بدین ترتیب سه پله در جدول رده‌بندی نسبت به گذشته صعود کند. 

آسمان بدوی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شعبانی، غزاله مهری، هستی آرین‌فر ۱۶ بازیکن ایران در این مسابقات بودند. همچنین مریم رضائیان به عنوان سرپرست، نشمین شافعیان به عنوان سرمربی و نسترن ابریشم‌کار، فیزیوتراپ، کادر فنی تیم ملی ایران هستند.


اخبار مرتبط