اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2125

دبیر کل کمیته المپیک: حضور هندبال در بازیهای آسیایی و بازیهای ساحلی جهانی قطعی است

فدراسیون

چهارشنبه, 10 اسفند 1401 14:16

دبیرکل کمیته ملی المپیک می‌گوید حضور هندبال ایران در بازی‌های آسیا و بازی‌های ساحلی جهان قطعی خواهد بود.

دبیر کل کمیته المپیک: حضور هندبال در بازیهای آسیایی و بازیهای ساحلی جهانی قطعی است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال اظهار کرد: انتخابات بسیار خوبی برگزار شد و به جناب آقای پاکدل برای کسب کرسی ریاست فدراسیون هندبال تبریک می‌گویم.


وی افزود: با توجه به اینکه نشست‌های بازی‌های آسیایی برگزار شد و در حال انجام اقدامات نهایی هستیم، یک کاروان کیفی را راهی هانگژو خواهیم کرد. رشته هندبال در بخش مردان قطعا به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد و در بخش بانوان نیز علاقه‌مند به حضور تیم ملی بانوان هستیم اما باید بررسی‌های بیشتری در این باره صورت پذیرد. البته در بخش بانوان نگاه ما لزوما کسب مدال نیست و حضور موفق تیم‌های بانوان در رویدادهای بین‌المللی برای ما مهم است.


مناف هاشمی همچنین از حضور قطعی هندبال در بازی‌های ساحلی جهان خبر داد و گفت: برای بازی‌های ساحلی بالی اندونزی نیز یکی از رشته‌های اعزامی ما قطعا هندبال ساحلی خواهد بود و امیدواریم نتایج خوبی را در این رویداد کسب کنیم.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط