اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2301

خداحافظی باشکوه دختران هندبال از لیگ برتر/ پاکدل: خبرهای خوشی در راه است

مسابقات

شنبه, 23 اردیبهشت 1402 17:15

اختتامیه لیگ برتر هندبال در شکوه نور و موسیقی برگزار شد.

خداحافظی باشکوه دختران هندبال از لیگ برتر/ پاکدل: خبرهای خوشی در راه است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم اختتامیه هجدهمین لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برگزار و سنگ‌آهن بافق کاپ قهرمانی این دوره را بالای سر برد.

در ابتدای این مراسم از کوبل داوری فرناز مظاهری و عاطفه مظفری تقدیر و سپس با حضور نمایندگان دو تیم سوم لیگ یعنی شهید چمران لارستان و فولاد مبارکه سپاهان، مدال و کاپ سوم مشترک به این دو تیم اهدا شد. 

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال که به همراه افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان برای تقدیر از تیم داوری حضور داشت، در صحبت‌هایی در این مراسم ضمن تبریک عناوین نخست تا سوم به تیم‌های شرکت‌کننده گفت: خوشبختانه یکی از زیباترین و کم‌حاشیه‌ترین فینال‌های چند سال اخیر برگزار شد و شاهد تقابل بازیکنانی بودیم که اکثر آنان را ملی‌پوشان هندبال تشکیل می‌دادند. همچنین شاهد داوری بسیار خوبی از داوران قاره‌ای بانوان کشورمان در هر دو بازی رفت و برگشت بودیم. 

وی افزود: بازی فینال لیگ برتر بانوان نشان داد که هندبال چه اندازه به پویایی رسیده است. مسابقات هجدهمین دوره لیگ بانوان بسیار جذاب بود و نتایج نزدیک دنبال می‌شد و در پایان نیز و در فینال بازی بسیار زیبایی و جذابی شاهد بودیم. 

پاکدل در ادامه با اشاره به سطح بالای فنی بازی فینال اظهار داشت: هندبال هم ‌اکنون پرافتخارترین رشته توپی ورزش کشور با 4 سهمیه جهانی و افتخارت آسیایی همچون اولین مقام تاریخ رشته‌های توپی تیمی بانوان است و این امر نشان‌دهنده حمایت‌های خوب وزارت ورزش و شخص جناب آقای سجادی است. همچنین باید تشکر ویژه‌ای از سرکار خانم کاظمی‌پور، معاونت وزارت ورزش و همچنین سرکار خانم فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المیپک داشته باشم که همیشه از هندبال حمایت کرده‌اند. 

وی با تشکر از مدیران عامل باشگاه‌های بافق، شاملی، لارستان و سپاهان گفت: فعالیت در ورزش بانوان به دلیل اینکه این حیطه به خوبی دیده نمی‌شود، یک ایثار است بنابراین جا دارد از مهندس حمیدیان ریاست و آقای منصوریان مدیرعامل کارخانجات سنگ آهن بافق، جناب آقای شاملی مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون، جناب آقای راستی مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان و همچنین جناب آقای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان قدردانی کنم. همچنین باید تشکر ویژه‌ای از مهندس حمیدیان داشته باشم که با حمایت ایشان تیم سنگ‌آهن در قامت تیم ملی توانست در مسابقات قهرمانی کره جنوبی برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند. 

پاکدل در پایان صحبت‌های خود با تشکر از افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان بیان کرد: طی روزهای آینده خبرهای خوشی به گوش بانوان هندبالیست خواهد رسید. خبرهای خوشی در راه است و آن را به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم کمک کنیم روز به روز به ارتقای هندبال بانوان کشور بیافزاییم.

سپس با حضور مریم رضائیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون، ایرج رضایی مدیر کمیته استان‌های فدراسیون و جعفری مشاور معاون وزیر ورزش کاپ و مدال سوم به نمایندگان تیم شهید چمران لارستان و فولاد سپاهان اصفهان اهدا شد. 

در ادامه این مراسم با حضور افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، میترا نوری رئیس کمیته توسعه هندبال آسیا، دکتر تقی‌زاده مدیرکل بین‌الملل وزارت ورزش و مهندس شاملی مدیرعامل باشگاه شاملی کاپ و مدال‌های تیم شهید شاملی کازرون اهدا شد و این تیم بر سکوی دوم این دوره از مسابقات قرار گرفت. 

در پایان نیز با حضور مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان وزیر ورزش، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدیان و منصوریان رئیس و مدیرعامل کارخانجات سنگ‌آهن بافق و رستمی مدیر کانال ورزش بانوان رادیو ورزش، تیم سنگ آهن بافق روی سکوی قهرمانی قرار گرفت و مینا وطن‌پرست کاپیتان این تیم در شکوه نور و موسیقی کاپ قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان را بالای سر برد. 


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط