اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2747
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

حیدرپور: امروز خوب بازی کردیم/ در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 09 مهر 1402 12:56

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تیم جوانی داریم و مطمئنا در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

حیدرپور: امروز خوب بازی کردیم/ در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان بازی با کره جنوبی در یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی گفت: امروز بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی های گذشته انجام دادیم. بازی امروز را خوب شروع کردیم و خوب ادامه دادیم. 

وی افزود: متاسفانه با برخی چیزها نمی‌شود جنگید که یکی از آنها داوری است. داور در بازی امروز خطاهای دو دقیقه‌ای به ما داد که ریتم تیم را از کار انداخت و باعث شد عقب بیفتیم و باید انرژی زیادی می‌گذاشتیم تا به بازی برگردیم. 

حیدرپور ادامه داد: در لحظه آخر هم خطای دو دقیقه‌ای گرفتیم که اصلا خطا نبود و باعث شد 4 نفره بازی کنیم. خب 4 نفره بازی کردن مقابل کره‌جنوبی هم کار بسیار سختی است. 

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان گفت: تیم جوانی داریم و مطمئنا در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. 

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال کشورمان امروز در سومین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف کره‌جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 24-25 این بازی را واگذار کرد تا علی‌رغم شایستگی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی بازبماند.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط