اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 346
مراغه؛ اولین مقصد پاکدل در استان آذربایجان شرقی

حل مشکلات هندبال در شهرستان های فعال، اولویت رئیس فدراسیون

فدراسیون

چهارشنبه, 05 آبان 1400 11:06

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی و شرقی عصر روز گذشته، سه شنبه ۴ آبان، با حضور در مسابقات قهرمانی هندبال ارتش های کشور که به میزبانی شهرستان مراغه در حال برگزاریست، نظاره گر این بازی ها بود.

حل مشکلات هندبال در شهرستان های فعال، اولویت رئیس فدراسیون بزرگنمایی

IRIHF:

وی ضمن دیدار از این بازی ها با مسئولین ورزش، اعضای هیات هندبال، پیشکسوتان و هندبالیست های این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار اعضای هیات هندبال شهرستان پس از بیان مشکلات خود، میزبانی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور، برپایی اردوهای ملی و مساعدت در خصوص تجهیزات ورزشی را از رئیس فدراسیون درخواست کردند.

پاکدل پس شنیدن این درخواست ها بیان کرد: درخواست میزبانی را در کمیته مسابقات پیگیری و بررسی خواهیم کرد و در خصوص اختصاص تجهیزات کمک هایی در حد توان به این شهرستان خواهیم کرد.  

وی با مثبت ارزیابی کردن پتانسیل های هندبال مراغه از سالن دو هزار نفری این شهرستان بازدید و عنوان کرد : با توجه به فعالیت های موثر در این شهرستان و حمایت های خوب مسئولان و اعضای هیات قطعا فدراسیون هندبال نیز در حد توان حمایت و مساعدت لازم را خواهد داشت.

شایان ذکر است پاکدل امروز در ادامه سفر استانی خود به تبریز می رود.

  






اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط