اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1330

حضور کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان

فدراسیون

جمعه, 16 اردیبهشت 1401 21:41

کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان حضور پیدا می‌کند.

حضور کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با اعلام رسمی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) امیر و احمد قیصریان کوبل داوری هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی حضور پیدا می‌کنند.


پس از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی فدراسیون هندبال و برگزاری نشست‌های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا در عربستان و قول مساعد رئیس کمیته داوران آسیا برای حضور داوران ایران در مسابقات جهانی در نهایت از کوبل داوری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ دعوت به عمل آمد.


حضور کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی رخ می‌دهد که پیش از این میترا نوری نیز به عنوان ناظر فنی به این مسابقات دعوت شده بود.


در هفته‌های اخیر و پس از دعوت نماینده ایران به عنوان ناظر فنی به مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان، پیگیری‌های مکرری از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران برای حضور کوبل داوری کشورمان در این مسابقات صورت گرفت و در نهایت برادران قیصریان کوبل داوری برجسته ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان حضور پیدا می‌کنند.


نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از ۳۰ جولای تا ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۸ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱) در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط