اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2330

حضور هیئت رییسه فدراسیون هندبال در اردوی دختران جوان هندبال و قول پاداش

فدراسیون

شنبه, 06 خرداد 1402 20:56

رئیس فدراسیون هندبال همراه با هیئت رییسه برای دختران تیم‌ملی هندبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

حضور هیئت رییسه فدراسیون هندبال در اردوی دختران جوان هندبال و قول پاداش بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل عصر امروز به همراه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران ایران که در محل فدراسیون هندبال در حال برگزاری است برای آنها آرزوی موفقیت در مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا کرد و گفت: من به این تیم امید دارم.

وی خطاب به دختران هندبالیست افزود: شما شاکله نسل طلایی هندبال بانوان ایران را تشکیل می دهید و به همین دلیل برای تمامی تلاش های شما خداقوت گفته و واقعا پشتکار شما ستودنیست. 

رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هندبال همچنین به ملی پوشان دختر برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسيا و ایستادن روی یکی از سکوهای برتر آسیا قول پاداش دادند.

در این بازدید افسانه دهقانی نایب رییس بانوان و غلامعلی اکبرآبادی مدیرفنی تیم ملی دختران گزارشی از عملکرد این تیم ارائه کردند.

همچنین فاطمه مریخ ستاره تیم های جوانان و بزرگسالان که سال گذشته با تیم ملی نوجوانان به قهرمانی آسیا رسیده بود، به نمایندگی از بازیکنان حاضر در اردو  از زحمات و نگاه همسان فدراسیون به تیم های ملی بانوان  و همچنین از  شرایط خوب حاکم بر اردو تشکر کرده و قول بهترین نمایش این تیم در رقابت های جوانان آسیا را داد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط